בארץ

גלנט נפגש עם בלינקן, ושולח רמז עבה על תקיפה באיראן

שר הביטחון גלנט נפגש עם בלינקן ״עמידתה המשותפת של ארה״ב לצד ישראל לאחר תקיפתנו באיראן תחזק את ההרתעה האזורית ותחליש את ציר הרשע״, זאת כרמז עבה לכך שתקיפה אכן תתבצע
דורון בלוך | 
אנתוני בלינקן, יואב גלנט (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב, תומר נויברג, חייים גולדברג)
שר הביטחון יואב גלנט, אירח הערב בלשכתו את מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. השניים קיימו שיחה אישית, ופגישה מורחבת בה השתתפו הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר ובכירים נוספים במערכת הביטחון.
בפגישה, שר הביטחון ומזכיר המדינה שוחחו על התקדמות הלחימה בגזרות השונות - שר הביטחון הדגיש את החובה להשיב את החטופים המוחזקים בשבי בעזה ולקדם את החלפת שלטון חמאס בידי גורמים אזוריים ומקומיים אחרים. 
כמו כן, השר גלנט עדכן את מזכיר המדינה כי ישראל מתקדמת במשימתה להשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה בכפרי המגע הסמוכים לגבול, והדגיש כי גם לאחר סיום הפעולה, ישראל תמשיך לפגוע בשיטתיות בכל מערכי ארגון הטרור עד שתתאפשר החזרת תושבי הצפון לביתם בביטחון ולהסגת כוחות חיזבאללה מדרום לבנון.
בשיחתם על תוקפנותה הישירה של איראן ופעולותיה להפצת הטרור ברחבי המזרח התיכון, שר הביטחון גלנט אמר למזכיר המדינה בלינקן כי עמידתה המשותפת של ארה״ב לצד ישראל לאחר התקיפה הישראלית באיראן תחזק את ההרתעה האזורית ותחליש את ציר הרשע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה