בארץ

אזעקות מרמת הגולן ועד השפלה: 4 שיגורים למרכז הארץ

שיגורי רקטות מלבנון הפעילו הבוקר אזעקות מצפון רמת הגולן ועד השפלה, והדי פיצוצים נשמעו במרכז הארץ. חיזבאללה לקח אחריות על הירי וטען שהוא כיוון לעבר סוללת כיפת ברזל הנמצאת ליד תל אביב וגם לכיוון בסיסי גלילות

מערכת ice | 
הנחיות פיקוד העורף למקרה של מתקפת טילים (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
הבוקר (שלישי) נשמעו אזעקות בשורה של יישובים מצפון רמת הגולן ועד השפלה בעקבות 4 טילים ששוגרו מלבנון, שלושה מהם יורטו ואחד נפל בשטח פתוח. הדי פיצוצים נשמעו במרכז הארץ, ויירוטים נצפו בשמי תל אביב וברמת גן. צה"ל עדכן כי בוצעו יירוטים מוצלחים, אך נכון לעכשיו לא דווח על נפילות. מד"א אישר כי לא התקבלו קריאות על נפגעים, אך על פי דיווחים שלושה אנשים נחבלו בדרך לממ"ד. ממשטרת ישראל דווח כי התקבלו דיווחים על נפילות של חלקי יירוט באזור גוש דן, וכרגע לא התקבלו דיווחים על נפגעים או על נזק.
ארגון הטרור חיזבאללה לקח האחריות למטחי הרקטות וטען כי כיוון את הירי לעבר סוללת כיפת ברזל ליד תל אביב וגם לעבר בסיסי גלילות. בנוסף, רקטה נוספת ששוגרה מלבנון התפוצצה בשטח פתוח בשומרון, ושיגורים נוספים זוהו באזור חיפה והקריות. שברי יירוט נפלו בעוספיה ובדליית אל-כרמל, שם נגרם נזק קל למבנה.
צה"ל הגיב בתקיפות נרחבות נגד מטרות טרור בלבנון וברצועת עזה. ביממה האחרונה הותקפו יותר מ-230 מטרות, בהן מפקדות של היחידה האווירית של חיזבאללה (יחידה 127) בעומד לבנון. בנוסף לכך, כ-15 מחבלים חוסלו בדרום לבנון. התקיפות נועדו לפגוע בתשתיות הטרור של חיזבאללה וחמאס, במיוחד אלה המעורבות בשיגורי כטב"מים לעבר ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה