בארץ

בסך 10,000 אירו: אלו הזוכים בפרס שמעון פרס היוקרתי

לראשונה מאז המלחמה ובעקבות האירועים הביטחוניים, הוחלט להעניק את פרס שמעון פרס לסיירת החסד לנוער מפונה על התרומה היוצאת דופן לאחר אירועי ה-7 באוקטובר. את הפרס, בסך 10,000 אירו, מעניקים משרד החוץ הגרמני וקרו פורום העתיד גרמניה-ישראל

מערכת ice | 
שמעון פרס (צילום אלעד מלכה)
פרס שמעון פרס מוענק מידי שנה לפרויקטים נבחרים על שיתוף פעולה ישראלי-גרמני עם השפעה ציבורית רחבה ופעילות יזמות של צעירות וצעירים המחויבים לחברה בשתי המדינות. 
השנה, הוחלט להוסיף קטגוריה מיוחדת המוקירה את תרומתה של החברה האזרחית בישראל לנוכח האירועים הטראומטיים שלאחר ה-7 באוקטובר. את הפרס, בסך 10,000 אירו, מעניקים משרד החוץ הגרמני וקרן פורום העתיד גרמניה-ישראל.
הפרס יוענק לסיירת החסד לנוער מפונה (סח"י), מיזם ייחודי שבו בני נוער מפונים נפגשים מדי שבוע כדי לארוז ולחלק חבילות סיוע למשפחות וקשישים במצוקה. פעולתם של בני הנוער המפונים הפכה לסמל של עזרה הדדית והתמודדות קהילתית בזמני משבר.
בקטגוריה הכללית, שמוענקת לשיתופי פעולה ישראליים-גרמניים, זכו השנה שני פרויקטים בולטים: PowHer  ו- Link Bridge. בנוסף, יקבלו הכרה על עשייה משמעותית מאז ה- 7 באוקטובר גם עמותת "שומרים – המרכז לתקשורת ודמוקרטיה" על הקמת קרן חירום למימון טיפול פסיכולוגי לעיתונאים, עמותת "חמניות", על התמיכה הפסיכולוגית שהעניקה לילדים ולהורים שנפגעו מהאירועים הקשים, והאמן זאב אנגלמייר על פרויקט "הגלויה היומית" שיצר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה