בארץ

אלמוג כהן סופג איומים על חייו: "אתה לא תגיע לבחירות הבאות"

ח"כ אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית, חשף שהיה נתון לאיומים על חייו. בהודעות שנשלחו אליו נכתב בין היתר כי: "אתה לא תגיע לבחירות הבאות. אלמוג כהן ז"ל. הכדור שלי מהיר יותר מהשומרים שלך"
מערכת ice | 
אלמוג כהן (צילום מסך חדשות 12)
ח"כ אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית, חשף היום (שני), שהיה נתון לאיומים על חייו. ההודעות נשלחו לחשבון של ח"כ כהן בטיקטוק ועל ההשערות אלו הגיעו בעקבות קידום הצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים.
אותם מאיימים שלחו לח"כ כהן קללות ואף שיגרו איומים מפורשים על חייו: “ישמן מסריח אתה מנסה לשחק אותה גבר בשביל לקבל כמה קולות. אתה לא תגיע לבחירות הבאות… אלמוג כהן ז”ל, הכדור שלי מהיר יותר מהשומרים שלך”.

האיומים על חייו של ח"כ אלמוג כהן, קרדיט: צילום מסך
בעקבות האירוע, ח"כ כהן הגיש תלונה לקצין הכנסת, אשר העביר אותה ליחידה הסייבר בלהב 433 במשטרת ישראל שמנסה לאתר את האדם אשר עומד מאחורי האיומים על חיו של כהן. כמו כן, קצין הכנסת הורה לתגבר את האבטחה סביבו.
בסביבתו של ח"כ כהן טוענים שמאז הדיון שהתקיים בכנסת בנוגע להצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים בשבוע שעבר, הוא זוכה למתקפה רחבה ברשתות החברתיות, בהם גם גידופים ואיומים.
ח"כ כהן, התייחס לאירוע ומסר בתגובה: "לכל מי שחושב שארתע מאיומים ברצח, טעיתם בענק! בשבוע הבא ביום שלישי, נעביר את חוק גירוש משפחות מחבלים בקריאה שנייה ושלישית בוועדת הכנסת. לאחר מספר ימים אף נצביע במליאת הכנסת וחוק זה ייכנס לספר החוקים של מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה