בארץ

"דומה לפתרון הסופי": ח''כ כסיף באמירה מקוממת

ח''כ עופר כסיף טוען כי "ישראל מבצעת רצח עם בעזה" זאת במטרה ליישם את תוכנית ההכרעה שדימיונה לפתרון הסופי רק נחשף מדי יום יותר". וטוען כי תקיפה באיראן היא רצון של "ממשלת הקנאים המופרעת להשמיד את כולנו"
דורון בלוך | 
עופר כסיף (צילום חדש תעל)
לאחר בתקיפות המשמעותיות בימים האחרונים ברצועת עזה, עליה דיווחים זרים טענו כי עשרות רבות נהרגו כתוצאה מהפצצות צה''ל ואף עוד רבים נפצעו, נתון שדובר צה''ל טען כי  "הינם מוגזמים ולא עולים בקנה אחד עם המידע הקיים בצה״ל", חבר הכנסת עופר כסיף (חדש- תעל) התבטא על כך בחריפות.
בדברים שפרסם בחשבון ה-X שלו, תאר ח''כ כסיף "לפני שנה בדיוק השעתה אותי ועדת האתיקה של הכנסת ל-45 ימים בטענה שקישרתי בין מדיניות הממשלה בעזה לבין תוכנית ההכרעה שפרסם סמוטריץ' ב-2017, וכיניתי אותה "הפתרון הסופי של בעיית הפלסטינים". גם הניסיון להדיח אותי מהכנסת נעשה בשל תמיכתי בבקשה של דרום אפריקה מבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג, לשים סוף לטבח בעזה ולחקור האם מבצעת שם ישראל רצח עם".
על כך , טוען כסיף "ככל שניסיונות ההשתקה שלי ושל חבריי  להתנגדות למלחמה ולכיבוש גוברים, כך מתבררת האמת שבדבריי דאז: ישראל מבצעת רצח עם בעזה, בעיקר בצפונה, במטרה ליישם את תוכנית ההכרעה, שדימיונה לפתרון הסופי רק נחשף מדי יום יותר ויותר".
בנוסף, התבטא כסיף על אופציית התקיפה באיראן, וטען כי משמעות האמת שלה היא השמדת כולם "ממשלת הקנאים המופרעת, עם שותפים עלובים ולעתים מטורפים לא פחות מהאופוזיציה, לא מסתפקת בהשמדת העם הפלסטיני. היא רוצה להשמיד את כולנו. זאת משמעות האמת של הדיווחים על התקפה נרחבת באיראן".
כאמור, על המספרים הגדולים של נפגעים ברצועת עזה הבהיר דו''צ כי "על פי בדיקה ראשונית המספרים שמפרסם משרד ההסברה הממשלתי בעזה - שפועל כזרוע תקשורתית של חמאס - הינם מוגזמים ולא עולים בקנה אחד עם המידע הקיים בצה״ל, החימושים המדויקים בהם נעשה שימוש והדיוק בפגיעה במטרת טרור של ארגון הטרור חמאס". אך כאמור, הדבר נעשה בבדיקה ראשונית וצה''ל לא הבהיר זאת שוב לאחר בדקיה מעמיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה