בארץ

המיליארדר לב לבייב נפרד בכאב: נכדו נהרג בתאונת דרכים ביהוד

טרגדיה נוראה למשפחת המיליארדר לב לבייב, עם לכתו בטרם עת של נכדו, שרק סיים את לימודי הרפואה, ונהרג בתאונת דרכים מפגיעת רכב ביהוד בעת שרכב על אופניים חשמליים. שר הבריאות, אריאל בוסו, הגיע לזירה מיד לאחר התאונה
מערכת ice |  1
לב לבייב (צילום ויקיפדיה, AlexSkipin)
המיליארדר והפילנתרופ הישראלי, לב לבייב, באבל לאחר הטרגדיה הנוראה שפקדה את המשפחה בעקבות תאונת דרכים שהובילה להריגתו של נכדו, יואל לבייב והוא בן 24 בלבד. ההלוויה תתקיים היום (שלישי) בשעות הצהריים, בשעה 16:00, בבית ההספדים הספרדי בהר המנוחות, ירושלים.
יואל לבייב, בן 24 בלבד, סיים לאחרונה את לימודי הרפואה וקבלת תואר ד"ר, הוא בשעה 16:00 בבית ההספדים הספרדי בהר המנוחות, ירושלים. אביו, שלום לבייב, הוא בנו של המיליארדר.
התאונה הקשה התרחשה ברחוב ויצמן שבעיר יהוד , כאשר יואל ז"ל רכב על אופנים חשמליים ונפגע מרכב, ולאחר מכן נקבע מותו. צוות מד"א שהגיע למקום, כלל גם את שר הבריאות אוריאל בוסו, המתנדב כחובש רפואת חירום, והוא סיפר כי יואל נפצע באורח חמור וסבל מפגיעות בכל חלקי גופו. לאחר התאונה ופעולות החייאה מתקדמות, הוא פונה לטיפול בבית החולים שם נקבע מותו.
למיליארדר הישראלי, בן ה-68, תשעה ילדים מרעייתו אולגה. בתו הבכורה, צביה לבייב, כיהנה בתפקידים בכירים באפריקה ישראל, ומונתה לפני עשור למנכ"לית חברת הבת אפי ארה"ב.  בעבר גם עברה לגור במוסקבה. בנו השני הוא שלום לבייב שנשא לאישה את אורלי, ובנם יואל ז"ל נהרג כאמור בתאונת הדרכים הקשה.
קהילת אקדמיה בר אילן: "קהילת אקדמיה משתתפת בצער העמוק של משפחת משיח ויליזרוב על פטירתו הפתאומית והכואבת של האחיין היקר, יואל בן שלום ואורלי ז"ל. איש כשרוני ומוערך, שנקטף בדמי ימיו. ברוך דיין האמת. שלא תדעו עוד צער, ונחמה פורתא בתוך שאר אבלי ציון וירושלים".
עו"ד משה קייקוב, חבר מועצת העיר גבעת שמואל: "קיבלתי בזעזוע את פטירתו בטרם עת של ד"ר יואל לבייב ז"ל בנו של חבר הקהילה לשעבר בגבעת שמואל שלום לבייב, ונכדו של הגביר לב לבייב. יואל נהרג בתאונת דרכים. יהי זכרו ברוך. בשמי ובשם כל מוקיריו בגבעת שמואל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב מאוד. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך (ל"ת)
    דין 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור