בארץ

"חיבוק אחרון": התערוכה שמנציחה את סיפוריהם של הנרצחים במלחמה

בימים אלו מוצגת תערוכת צילומי אימהות הנרצחים תוצג בבניין האו"ם בניו-יורק. התערוכה "חיבוק אחרון" מנציחה את סיפוריהם של 26 נרצחים ונרצחות במלחמה, מעיניהן של האימהות המתאבלות בשנה קשה זו

מערכת ice | 
תערוכת חיבוק אחרון (צילום שחר עזרן)
לאחר ציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, הוחלט כי  תערוכת צילומי אימהות הנרצחים תוצג בבניין האו"ם בניו-יורק למשך שבוע. מדובר במיצג שכולל  את תמונותיהן של ריקרדה עם בתה שני לוק ז"ל ואורין עם בתה עדן זכריה ז"ל שנרצחו בשבי.
מי שחנכה יחד עם שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, את תערוכת צילומי אימהות הנרצחים היא סיגל שטיינר מנצורי, אימן של נורל ורויה ז"ל שנרצחו במסיבת הנובה. התערוכה "חיבוק אחרון", מאת האמנית והצלמת יפעת פאר וביוזמת המועצה הציונית לישראל בראשותו של עוז חיים, נוצרה בשיתוף עם הקונגרס היהודי העולמי ומנציחה את סיפוריהם של 26 נרצחים ונרצחות במלחמה, מעיניהן של האימהות המתאבלות בשנה קשה זו.

(צילום: שחר עזרן)
מנכ"ל המועצה הציונית לישראל, עו"ד עוז חיים: "הצגת התערוכה "חיבוק אחרון" בבניין האו"ם בניו-יורק היא הישג הסברתי למדינת ישראל. אני משוכנע שסיפורי האימהות והמסר אותו הן ביקשו להעביר ידברו אל ליבם של נציגי מדינות העולם, ישמיעו את קולם של הילדים שלא ישובו, את סיפורי הגיבורים והגיבורות של המלחמה, ואת הכאב של האימהות שנותרו מאחור".
 
עוד ציין עו"ד עוז חיים: "אנו נמשיך לפעול על מנת להביא את קולן החשוב של אימהות אלה אל המרחב הציבורי, זו זכותנו וגם חובתנו. אני מודה ליפעת פאר, ליפית שלו ממיזם MomToo, לקונגרס היהודי העולמי ולאסנת ברדה".

(צילום: שחר עזרן)

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה