בארץ

מסיבת הנובה, המחזמר: כל הפרטים על הפרויקט המסקרן

מחזמר חדש יחל בקרוב אשר מבוסס על הטבח במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר ויספר את סיפורה של ליה העולה החדשה שיצאה לרקוד במסיבה ולא חזרה
מערכת ice |  1
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
על פי פרסום ראשון של עמוד האינסטגרם של ערב טוב עם גיא פינס, מחזה מוזיקלי חדש שמספר את הטבח במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר יגיע בקרוב לבמות. העלילה במחזמר תהיה סביב ליה  – עולה חדשה מרוסיה בת 20 שיצאה לרקוד במסיבת הנובה ולא חזרה. חלק מהשירים שיככבו במחזמר יהיו שירים שהגיעו אל כולנו בזמן המלחמה או פרצו לתודעה בזמנה, שירים כגון: “יהיה טוב”, “חרבו דרבו”, “פחד אלוהים”, “תרקדי” ועוד.
עוד על עלילת המחזמר: ליה השאירה אחריה חברה טובה שהביאה לה את הכרטיסים והיום מרגישה אשמה, בן זוג בחור חרדי שחי חיים כפולים שיצטרך לקבל החלטה לאיזה צד הוא שייך. ואמא שלה, אינה, עולה מרוסיה, שלא נשאר לה דבר בארץ אחרי רצח בתה היחידה, תצטרך להבין מחדש מהו ‘בית’ .
כזכור, הסרט שיצא על מסיבת הנובה, "עוד נחזור לרקוד"  זכה בפרס בקטגוריית "In Truth We Trust". את הסרט ביים יריב מוזר על סיפור יוצא דופן ותיאור מלא תובנות על אירועים משמעותיים. הסרט גם קיבל את פרס העריכה הבינלאומית שניתן לעורכי הסרט יסמין נובק ורוי בלבירסקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משהו מסריח ברעיון להפוך את האסון לחגיגה (ל"ת)
    באמת? 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור