תרבות ופנאי

מרגש: הקליפ של קרן פלס וילדים ששוחררו מהשבי - שנה אחרי הטבח

במלאת שנה למלחמה הזמרת קרן פלס יחד עם ילדי ה-7 באוקטובר - ילדים ששבו משבי חמאס וילדים שמשפחותיהם נפגעו באירועי הטרור ביום הארור ההוא, מוציאים את "בשדה מאחורי ביתי", שיר שכתבה והלחינה עבורם. בקליפ מופיעים ילדים שנחטפו על ידי מחבלי חמאס ושוחררו

מערכת ice | 
קרן פלס (צילום תומר נויברג/פלאש90)
שנה אחרי ה-7 באוקטובר שחררה אתמול (שני) הזמרת קרן פלס קליפ מצמרר לשיר "בשדה מאחורי ביתי" עם הילדים שנחטפו וחזרו אחרי תקופה לא קצרה בשבי החמאס. 
לשיר הוקלטה גרסה נוספת באנגלית "outside my home" בתירגומו של אלי ביזאווי, המלווה בקליפ בינלאומי בבימויו של איתן צור, בהפקה המוזיקלית של תומר בירן. בקליפ עצמו משתתפים אמילי הנד, אליה גולימה, אליאור גולימה, הילה רותם שושני, יובל שרעבי, יעל יהלומי, לינוי מילר, מיה מרגוליס, מעיין כהן, סער אביטל, עדי שרעבי ותבור מרגוליס.
הזמרת קרן פלס אמרה במלאת שנה לאירועי הטבח המזעזעים: "גם אחרי 365 ימים, השנה הזאת לא תחלוף. איך אפשר למסגר תמונה שמעלה עשן? איך אפשר לסכם שנה שקטנה על סך כל ימיה? איך אפשר להעביר דף בספר שמאה ואחד עמודים בו עדיין חסרים?".
עוד הוסיפה קרן פלס ואמרה כי "את השיר הזה נתבקשתי לכתוב עבור הזמרים הכי טובים בעולם. ילדים וילדות שעברו את הנורא מכל ועדיין ממשיכים לשיר את ילדותם, גם עבורנו. הצלילים שבוקעים מגרונם הם המחר ואתמולנו, סיפור חיים שלם של מדינה בשבר, תזכורת להמשיך ולזרוע, על אף ובשם מה שנקטף. 'בשדה מאחורי ביתי' זה המקום שלהם, בו כל הילדים, בכל הגילאים, ימשיכו לנצח לרוץ חופשיים בשמש ולא במנוסה מפני הצל".
תמונת העטיפה צולמה על ידי קרן בחצר ביתם של זוהר ואור לב בבארי. הפונט בעטיפה הוא כתב ידו של רס"מ אלירן אברג'יל ז"ל שנלחם בגבורה ונפל בקרבות בבארי ב7.10. מתוך פרויקט "אות.חיים" – מיזם הנצחה בכתב ידם.
הקליפ צולם בביתם של משפחת שלו בקיבוץ ניר עוז, בבית זה נרצחו באכזריות בלתי נתפסת דוד שלו, וטל בנו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה