בארץ

דובר צה"ל: "אנחנו עדיין לא מזהים ירי של איראן לעבר ישראל"

גורם בבית הלבן דיווח כי על פי מספר אינדקציות, איראן מתכננת לשגר בקרוב מתקפת טילים בליסטיים נגד ישראל. בהודעה הרשמית שמסר דובר צה"ל לאזרחי ישראל, צוין: "אנחנו עדיין לא מזהים ירי של איראן לעבר ישראל"
מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על רקע ההסלמה בצפון והכניסה הקרקעית של צה"ל ללבנון, גורם בכיר בבית הלבן מעריך, על פי מספר אינדיקציות לכך שאיראן מתכננת לשגר בקרוב מתקפת טילים בליסטיים נגד ישראל.  
"אנו תומכים באופן פעיל בהגנת ישראל מפני מתקפה זו. מתקפה צבאית ישירה מאיראן נגד ישראל תביא לתוצאות קשות לאיראן", כך נמסר מאותו בכיר בבית הלבן. לצד זאת, פורסם דיווח של פיקוד המרכז של צבא ארה"ב על תגבור של הטייסות לאזור. ברגעים אלו ממש התייחס דובר צה"ל לדיווח של אותו בכיר מהבית הלבן. "אנחנו עדיין לא מזהים ירי של איראן לעבר ישראל", ציין דובר צה"ל.  
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למתקפה נגד איראן בסרטון מיוחד שפרסם. "אזרחי ישראל, אנחנו בעיצומה של מערכה נגד ציר הרשע של איראן. אמרתי אתמול שאלה ימים של הישגים גדולים ואתגרים גדולים. הישגים גדולים כי סיכלנו את נסראללה ואת צמרת הפיקוד שלו ואת התוכנית של חיזבאללה לכיבוש הגליל. אנחנו נחושים להחזיר את תושבינו בצפון בבטחה לבתיהם".
בהמשך דבריו, ציין ראש הממשלה: "מנגד, יש גם אתגרים גדולים.  מה שאני מבקש מכם זה שני דברים. האחד - להישמע בקפדנות להנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים. השני - לעמוד יחד. נעמוד יחד איתנים בימי המבחן שלפנינו. ביחד נעמוד, ביחד נלחם וביחד ננצח".
סביב השעה 16:00 דיווח דובר צה"ל כי בהתאם להערכת המצב, הוחלט לגייס ארבע חטיבות מילואים וכוחות נוספים למספר משימות מבצעיות בצפון. בהודעתו, אמר דובר צה"ל: "הגיוס יאפשר את המשך מאמץ הלחימה מול ארגון הטרור חיזבאללה והשגת מטרות המלחמה, ובהן השבת תושבי הצפון בבטחה לבתיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה