בארץ

דרמה בתל אביב: חולה פרקינסון הושפל וגורש מסניף סבן אילבן

תושב תל אביב עם נכות פרקינסון תובע את רשת סבן אילבן לאחר שחווה השפלה והתנהלות לא הולמת מצד עובדים, בדרישה לפיצויים בגין אפליה והשפלה בעקבות המקרה שגרם לו למבוכה קשה
מערכת ice | 
סבן אילבן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ח' (שם בדוי), תושב תל אביב בן 62, אובחן כלוקה בפרקינסון לפני שש שנים והוכר כנכה בשיעור 80%. הוא מתאר תקרית משפילה בסניף סבן אילבן בדיזנגוף סנטר, שבה, לאחר שנפל לו מארז עם נקניקייה, הותקף מילולית על ידי עובד הסניף. ח', שסבל מחוסר אונים, ניסה להסביר את הסיבה שהנקניקייה נפלה, אך נענה בצעקות והושפל במקום. העובד דרש ממנו לעזוב את הסניף ולא התחשב במצבו הרפואי, דבר שגרם לו לתחושת השפלה.
לאחר האירוע, פנה ח' לעורכי הדין רן שפירא ורפאל אלמוג, ששלחו מכתב דרישה לפני תביעה להנהלת הרשת, שבו גינו את חוסר האנושיות כלפי חולים במצוקה. המכתב הדגיש את הצורך במענה חמור למקרה, במטרה למנוע הישנות של תקריות דומות בעתיד.
בימים אלה, הוגשה תביעה לפיצויים נגד 'סבן אקספרס בע"מ' ו'אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ', זכיינית הרשת בישראל, בדרישה לפיצוי של 100,000 שקלים. התביעה מתבססת על עבירות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ועבירות לשון הרע. מהחברה נמסר כי היא תגיב בבית המשפט כמתבקש. עורכי הדין של ח' טוענים כי האירוע אינו מקרה ייחודי, וכי על החברה לקחת אחריות על ההתנהלות של עובדיה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה