בעולם

בוריס ג'ונסון חושף: המלכה אליזבת סבלה מסרטן העצמות לפני מותה

בוריס ג'ונסון טוען בספר זיכרונותיו כי המלכה אליזבת' השנייה סבלה מסרטן עצמות קטלני, כשהוא מתאר את מצבה הבריאותי ומציין כי היה מודע לכך למעלה משנה לפני מותה

מערכת ice | 
המלכה אליזבת השנייה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
בעוד ספר הזיכרונות שלו "Unleashed" עומד לצאת בקרוב, ראש הממשלה לשעבר של בריטניה, בוריס ג'ונסון, טוען כי המלכה אליזבת השנייה סבלה מסרטן עצמות קטלני לפני מותה. על פי דיווחים בדיילי מייל, ג'ונסון נזכר בפגישתו האחרונה עם המלכה והצהיר כי היה מודע למצבה הבריאותי למעלה משנה.
"ידעתי במשך שנה או יותר שיש לה סרטן עצמות, והרופאים שלה חששו שבכל עת היא עלולה לחוות ירידה חדה", כתב ג'ונסון. הוא ציין שהמלכה נראתה חיוורת וכפופה יותר, עם חבורות כהות בידיים ובפרקי הידיים, כלל הנראה בעקבות טיפולים רפואיים.
המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96 ב-8 לספטמבר 2022, ולאחר מותה, בית המלוכה לא אישר את האבחנה ממנה סבלה, והסיבה שנרשמה הייתה "זקנה". סרטן העצמות נחשב לנדיר, והוא מהווה פחות מאחוז מכלל הסרטן המאובחן מדי שנה.
על פי מומחים, סרטן העצמות מתפתח כאשר תאים בגוף מפתחים שינוי DNA, מה שמוביל להתפתחות לא מבוקרת. הטיפול כולל לרוב ניתח, כימותרפיה והקרנות. ניתוח להסרת הגידול מהעצם נחשב לחלק מרכזי בטיפול, ובמקרים בהם הניתוח אינו אפשרי, ההקרנות עשויות לשמש כחלופה טיפולית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה