בריאות

האם נלחמת על חייה: סיפור מזעזע על ניתוח כושל בטורקיה

קארי אם לשניים מבריטניה, כמעט איבדה את חייה בעקבות ניתוח שאיבת שומן עושל בטורקיה. היא נדבקה במחלה אוכלת בשר ופיתחה אלח דם קטלני. לאחר שלושה חודשים וחמישה ניתוחים שוחררה מבית החולים והחלה את תהליך ההחלמה
מערכת ice | 
חדר ניתוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
אמא לשניים חששה כי גופה "יתבקע לשניים" לאחר שניתוח שאיבת שומן כושל בטורקיה הותיר אותה בכאבים עזים וגרם לה לסבול מאלח דם קטלני.
קארי, בת 36 מסלאו שבבריטניה, עברה את הניתוח באיסטנבול בשנת 2022 לאחר שהרגישה חוסר שביעות רצון משינויים בגופה בעקבות לידת ילדה.
עם זאת, מיד כשהתעוררה מהניתוח, שנמשך שש שעות, הבינה שמשהו השתבש באופן חמור. בטנה הפכה לשחורה כתוצאה ממחלה קטלנית בשם נמק פשיטתי, הידוע כמחלה אוכלת בשר, אשר נדבקה בה במהלך הניתוח.
ימים לאחר מכן, קארי התמוטטה מכאבים והובלה לטיפול נמרץ, שם גילו הרופאים כי פיתחה אלח דם קטלני שגרם לאיבריה להתחיל לקרוס. רק לאחר חמישה ניתוחי חירום להסרת רקמות מתות ושלושה חודשים באשפוז, החלה קארי את דרכה הארוכה להחלמה.
"התעוררתי והכל כאב – ידעתי שמשהו לא בסדר" אמרה קארי. "הרגשתי כאילו הגוף שלי עומד להיבקע לשניים".
במהלך 12 ימין, עברה קארי חמישה ניתוחים שבהם הרופאים הסירו את הרקמות הנמקיות. הם אף השתמשו בהשתלת עור מרגלה כדי לשם את בטנה. קארי שהתה בטיפול נמרץ במשך שבוע ורק לאחר שלושה חודשים השתחררה מבית החולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה