בריאות

הזמר האהוב בחשיפה כואבת: "אני מתמודד עם פרקינסון"

הזמר האהוב מיק ג'ונס, מי שמשמש כסולן להקת הרוק "פוריינר", חשף כי הוא נעדר בשנתיים האחרונות מההופעות של הלהקה בעקבות מחלת הפרקינסון עמה הוא מתמודד בשנים האחרונות: "קשה לי להופיע כרגע לצערי"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
הזמר האהוב מיק ג'ונס, מי שמשמש כסולן להקת הרוק "פוריינר", חשף את הסיבה בגללה הוא נעדר בשנתיים האחרונות מלהופיע עם הלהקה האגדית עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם של הלהקה, בו הוא סיפר כי הוא מתמודד מזה תקופה עם מחלת הפרקינסון.
בפוסט שעלה לחשבון האינסטגרם של להקת "פוריינר" כתב ג'ונס: "מעריצים שמו לב שבזמן האחרון אני לא מופיע על הבמה עם הלהקה. לפני כמה שנים אני אובחנתי עם פרקינסון. אני רוצה שכולם ידעו שאני בסדר, אבל אני תמיד במיטבי כשאני מופיע על הבמה, אך לצערי כרגע זה קשה לי".
ג'ונס הוסיף ואמר כי הוא "עדיין מאוד מעורב מאחורי הקלעים עם הלהקה". בהמשך, כתב ג'ונס על ההתמודדות הקשה שלו עם מחלת הפרקינסון בשנים האחרונות: "פרקינסון היא מאבק יומיומי, והדבר החשוב ביותר הוא להתמיד ולהזכיר לעצמי את הקריירה המוזיקלית הנהדרת שהייתה לי". לסיום שלח ג'ונס מסר למעריצים של הלהקה: "תודה לכל המעריצים שתמכו ועדיין תומכים בנו - אתם תמיד חשובים לי, אבל במיוחד עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה