בארץ

אזעקות בגוש דן והשרון: מספר שיגורים זוהו מלבנון, פצוע בינוני מרסיס

אזעקות נשמעו בגוש דן ובשרון בעקבות שיגורים מלבנון עם דיווחים על נפילות ורסיסים. צוותי מד"א מטפלים בפצועים, והמשטרה חוקרת את האירועים כדי להבטיח את בטיחות הציבור באזור
מערכת ice | 
אפליקציית צבע אדום (צילום freepik, פלאש 90/ אורן בן חקון)
אזעקות רבות הופעלו בגוש דן ובשרון כולל תל אביב, הרצליה, כפר סבר ורמת גן, עקב ירי רקות וטילים מלבנון. דובר צה"ל מסר שהאזעקות הופעלו בעקבות שיגורים שחצו מגבול לבנון, והפרטים נמצאים בבדיקה. מד"א עדכנו כי צוותים יצאו לסרוק זירות במספר מקומות ועד כה יש פצוע אחד באופן בינוני ואחד במצב קל.
בהמשך, זוהו בין שלושה לחמישה שיגורים במטח מלבנון, חלקם יורטו בהצלחה. במהלך האירוע נפילה זוהתה בכביש 444, סמוך לכפר קאסם וראש העין. מנכ"ל מד"א אלי בין, דיווח על פצוע באורח קל שנפגע מרסיסים סמוך למחלף שורשים. פצוע נוסף, גבר כבן 50, נפצע מפגיעת שברי מיירט בכביש שש והוא פונה לבית החולים בלינסון. מהמשטרה נמסר: "כביש 6 חסום בשני הכיוונים ממחלף אייל לחורשים. ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע לאזור ולבחור בדרכים חלופיות."

נפילה של מיירט ברמת השרון (צילום: לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים)
בינתיים, לוחמי האש פועלים בשטח בעקבות שריפה בכביש 444. דובר מד"א ציין שישנם מספר אירועים של נפילת שברי יירוט עם נפגעים, וששוטרי תחנות כפר קאסם, כפר סבא וחבלני משטרה  פועלים לסרוק את הזירות ולבודד את המוקדים המסוכנים.
פראמדיק מד"א יששכר וייס וחובש רפואת חירום במד"א מתן גידה סיפרו: "הגענו למקום וראינו סימני נפילה על הכביש ובסמוך אוטובוס עומד בצד הדרך עם שמשות מנופצות כתוצאה מפגיעה של רסיסים. נהג אוטובוס גבר בן 54 היה בהכרה מלאה וסבל מפציעה של רסיס בראש ובחזה. ככה"נ רסיס שנכנס דרך הדלת של האוטובוס. תוך כדי פעולות החילוץ הענקנו לנהג טיפול רפואי ולאחר שחולץ העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב. במקום צוותי מד"א מטפלים במספר נפגעי חרדה. באוטובוס היו כ-10 נוסעים והאירוע יכל להסתיים בצורה קשה הרבה יותר"
כחלק מההנחיות על הציבור להימנע מהגעה לזירות הנפילה ולדווח על שברי רקטות למוקד 100 של המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה