בארץ

מבצע "חיצי הצפון": בעקבות הירי מלבנון פגיעה ישירה בסמוך לירושלים

צה"ל מאשר: במהלך המטח האחרון ששוגר מלבנון דובר צה"ל מעדכן שזוהתה נפילה בעקבות הירי באזור ירושלים. במקום פרצה שריפה וכוחות כיבוי והצלה פועלים במקום לכיבוי האש | כל הפרטים
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אזעקות צבע אדום נשמעו הלילה (שבת), באזור ירושלים. התרעות הופעלו בישובים: מישור אדומים, אלון, כפר אדומים, עלמון, גבע בנימין וביישובים נוספים באזור. דובר צה"ל, התייחס לאירועים ועדכן כי זוהה שיגור אחד שחצה מלבנון: " זוהתה נפילה במרחב בנימין, כוחות כיבוי פועלים לכיבוי שריפה שפרצה במרחב".
 בעקבות השיגורים מלבנון, בצה"ל מדווחים גם על פגיעה ישירה בבית בישוב ליד מעלה אדומים, כוחות כיבוי הצלחה פועלים לכיבוי השריפות שפרצו באזור ונכון לעכשיו לא דווח על פצועים באזור בעקבות הירי.
שריפה כתוצאה משברי יירוט בבנימין
לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין הוזנקו לאזור מכמש בבנימין בעקבות מספר דיווחים על שריפות בשטחים פתוחים כתוצאה משברי יירוט. כוחות כיבוי פועלים כעת לכיבוי שריפה שמאיימת על היישוב חגית בעקבות נפילת הטיל, כוחות נוספים בדרכם למקום.
 

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפיץ הערב הצהרה מיוחדת לציבור בה התייחס לחיסולו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה: "סגרנו חשבון עם מי שאחראי לרצח אין-ספור ישראלים ואזרחים רבים של מדינות אחרות, כולל מאות אמריקנים ועשרות צרפתים. הקם להורגך - השכם להורגו".
בהמשך, נתניהו גם פנה למשטר באיראן ואמר: "מי שיכה בנו - אנחנו נכה בו. אין מקום באיראן או במזרח-התיכון שהזרוע הארוכה של ישראל לא תגיע אליו, והיום אתם כבר יודעים כמה זה נכון. אנחנו נחושים להמשיך להכות באויבינו, להשיב לבתיהם את תושבינו, ולהחזיר את כל חטופינו. אנחנו לא שוכחים אותם לרגע".
שר הביטחון יואב גלנט מקיים כעת הערכת מצב מבצעית, בדגש על מוכנות כוחות צה״ל להרחבת הפעילות ההתקפית בגזרה הצפונית. בדיון השתתפו הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, ראש אגף המבצעים האלוף עודד בסיוק וראש אמ"ן האלוף שלומי בינדר.
 
השר גלנט בהערכת המצב, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה