בארץ

קטטה אלימה בחדרה: שני צעירים נדקרו, שלושה נעצרו בידי המשטרה

שלושה חשודים נעצרו בעקבות קטטה אלימה בלופט ריזורט בחדרה, בה נפצעו שני צעירים. קצין שיטור הוציא צו סגירה מנהלי למשך 14 ימים, מחשש לסיכון שלום הציבור וביטחונו
מערכת ice | 
תקיפה (צילום shutterstock)
שוטרי תחנת חדרה פתחו בחקירה בסוף השבוע לאחר שקרתה קטטה בבית עסק ברחוב צהל בעיר. במהלך האירוע פונו שני צעירים בני 18 מנתניה באורח בינוני עם פצעי דקירה לקבלת טיפול רפואי. השוטרים, שהגיעו למקום מיד עם קבלת הדיווח, החלו בסריקות אינטנסיביות כדי לאתר את המעורבים.  
לאחר פעולות חקירה מהירות, הצליחו השוטרים לעצור שלושה חשודים במעורבות בקטטה, כולם בשנות ה-20 לחייהם מתושבי חדרה. המעצר שלהם הובא לבית המשפט, שם הוארך מעצרם לצורך חקירה נוספת.

צילום: דוברות המשטרה
בעקבות האירוע האלימי, קצין שיטור וקהילה בתחנת חדרה הוציא צו סגירה מנהלי ללופט ריזורט ברחוב צה"ל בחדרה. צו זה ייכנס לתוקף מידית ויימשך 14 ימים, החל מ-30 בספטמבר 2024. הסיבה לסגירה היא החשש שהמשך פעילות המקום מהווה סיכון ממשי לשלום הציבור וביטחונו.  
משטרת חדרה פועלת לא רק לחקור את המקרה, אלא גם למנוע חזרת מקרים אלימים. בכוונתה להגביר את האבטחה באזור, והציבה כוחות נוספים ברחובות במטרה לשמור על הסדר הציבורי וביטחון התושבים. יש להדגיש את החשיבות של פעולה מהירה ומקצועית מצד המשטרה כדי להרתיע מעורבים פוטנציאליים בעתיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה