בארץ

לפיד מגיב לסערה הפוליטית: "האינסטינקט הוא לדפוק את הראש בקיר"

 לפיד הגיב לכניסת סער לממשלה, ותקף בחריפות "אלקין לא יודע להביא להם את עשרות המיליארדים החסרים לתקציב, סער לא יודע להמציא 15 גדודים שחסרים לצה״ל, שרן השכל לא תציל את נתניהו מתחילת עדותו בבית המשפט"
דורון בלוך |  7
יאיר לפיד, גדעון סער (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
יו''ר האופוזיציה ח''כ יאיר לפיד הגיב לכניסת ח''כ גדעון סער לממשלה אמש (ראשון), בה יכהן בשלב הראשון כשר ללא תיק וכחבר קבינט, וכן יחד איתו עוד שלושה ח''כים במפלגתו יצטרפו לקואליציה.
בדברים שכת בח''כ לפיד בחשבון ה-X שלו, התייחס למהלך בעצב, ואמר "אל תתייאשו, גם אין סיבה הכניסה של גדעון סער היא מסוג הרגעים שבהם בא להקיא מהפוליטיקה. כל הצדדים אפילו לא מנסים להעמיד פנים שזה אידיאולוגיה. סתם סער ואלקין החליטו שעדיף למות (פוליטית) עם מאבטחים ונהג, ונתניהו נהנה לקנות בזול".
"האינסטינקט הוא לדפוק את הראש בקיר, להאשים את עצמנו, לצרוח מתסכול - בעיקר בגלל החטופים" המשיך "אלא שדווקא ברמה הפוליטית אין סיבה. זה לא יחזק את הקואליציה ולא יאריך את ימיה. אם כבר אז להיפך. בן גביר לא יעמוד בזה שהוא איבד את הווטו ויטריל את הממשלה על בסיס יומי, בשני הנושאים המרכזיים - חוק הגיוס והתקציב - אין בעצם הבדל בין 64 ל-68. הבעיה שלהם אינה מספר האצבעות אלא המציאות".

עוד הוסיף לתקוף "אלקין לא יודע להביא להם את עשרות המיליארדים החסרים לתקציב, סער לא יודע להמציא 15 גדודים שחסרים לצה״ל, שרן השכל לא תציל את נתניהו מתחילת עדותו בבית המשפט".
כמו כן התייחס למצב באופוזיציה "הרבה מבחנים עברנו, הרבה מבחנים עוד צפויים לנו, קשה באופוזיציה וקשה הרבה יותר לראות איך הממשלה הגרועה בתולדותינו הורסת את הטובה שבמדינות. קשה גם לראות את סער מוותר על כבודו העצמי ועל עצם היותו אדם הגון. אלא שקשה זה לא אומר שמתייאשים, אלא שנלחמים".
בסיום דבריו אמר "אין לנו את הפריבילגיה להרים ידיים. אין לנו את הזכות לוותר על המאבק למען החטופים, למען הערכים הליברלים, למען מעמד הביניים הישראלי. אני אקום מחר בבוקר, קצת מבואס, הרבה כועס, ואמשיך להיאבק עד שהממשלה הזו תיפול וחבורת האופורטוניסטים הזו תיעלם מחיינו. אין דרך אחרת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לפיד איש קטן תרתי משמע.... (ל"ת)
    ליאור 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    זוהי שירת הברבור של החלול
    טל 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות . בכל סקר הוא רק יורד ויורד עד אשר ימוג ....
    סגור
  • 5.
    לפיד
    שלומי 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תשנה גישה אתה לא שם לב שאנטי. הזה הוא רק לרעתך הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר ביבי הציע עיסקה שאין כמותה לחמאס החמאס הוא זה שלא מעוניין אז תפסיק לבלבל ולשקר אף אחד בממשלה כיום לא ויתר ולא מוותר על החטופים הם תמיד בסדר העדיפות
    סגור
  • 4.
    המלחמה הציפה את ריקנותו של לפיד שהוסתרה ע"י 12,13,11 (ל"ת)
    עובדה 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    לפיד איזה עולב
    ביביסט שרוף 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפיד לא מבין איך אנשים מצביעים לעלוב חסר עמוד שדרה שכמוך מה שלך מותר אז בא לי להקיא על בנט ועליך 2 ראשי ממשלה הגרועים אחרי אהוד ברח בחירות הבאות אתה תתאדה מהפוליטיקה וזה יעשה טוב לעם ישראל
    סגור
  • 2.
    חלול חלול היית חלול ונשארת טמבל.
    מאיר 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה היית כאשר חילקו שכל איזה יצור מגעיל .
    סגור
  • 1.
    חחח בן אדם חלול נטול מוח לא מרגיש כלום כדופק ראש בקיר (ל"ת)
    דן 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור