בארץ

150 רקטות לישראל, לשכת נתניהו: "הידיעה על הפסקת אש לא נכונה"

שוגרו יותר מ-150 רקטות וטילים מלבנון לשטח ישראל, ג'ו ביידן נשיא ארצות הברית ועמנואל מקרון נשיא צרפת, הוציאו הצהרה משותפת לגבי הפסקת אש, מפקד המערך המדיני של חיזבאללה חוסל בלב הדאחייה בבירות
מערכת ice | 
יירוטים מעל קצרין (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
היום ה-356 למלחמה וההסלמה בצפון ממשיכה. עד כה שוגרו מעל ל-150 טילים ורקטות מלבנון לשטח ישראל, באחד המטחים בית בראש פינה נפגע מפגיעה ישירה, לא היו נפגעים בגוף אך שריפות פרצו עקב המטחים.
הבוקר, ג'ו ביידן נשיא ארצות הברית ועמנואל מקרון נשיא צרפת, הוציאו הצהרה משותפת שבה קראו להפסקת אש בין ישראל וחמאס וחיזבאללה למשך 21 ימים ואף ממשל ביידן הוציא הודעה כי הפסקת האש תיכנס תוך מספר שעות. לשכת ראש הממשלה הוציאה הודעה רשמית שמדובר בידיעה לא נכונה, ולא עתידה להתקיים הפסקת אש.
לאחר השמועות על הפסקת האש, הרמטכ"ל הרצי הלוי אמר "צריך להמשיך לתקוף את חיזבאללה, שנים חיכינו להזדמנות הזאת". בצל אמירות אלו חטיבה 7 השלימה תרגיל המדמה תמרון קרקעי בשטח לבנון.
אלוף תומר בר, קיים היום (חמישי) שיחה עם לוחמים ומפקדים בבסיס תל נוף: ״אנחנו עכשיו בלבנון הולכים למנוע כל אפשרות של העברות אמל״ח מאיראן אל מול מה שגרענו עד עכשיו מחיזבאללה״
דובר צה"ל חשף היום חשבונות פקטיביים ברשתות החברתיות של ארגון חיזבאללה שמטרתם לאסוף מודיעין.

צילום: דובר צה"ל

צילום: דובר צה"ל
ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת בניו-יורק לקראת נאומו באו"ם שעתיד להתקיים מחר. בזמן טיסתו אישר חיסול מדויק בלב הדאחייה בבירות של מפקד המערך המדיני של חיזבאללה. רה"מ אמר למשפחות החטופים כי "ההתקפה על חיזבאללה בצפון תעזור לשחרור חטפנו בדרום".
בנוסף לכך, חמאס הודיעה כי הוא מסכים שפת"ח תנהל אזרחית על רצועת עזה וכי הם יפקחו על המעברים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה