בארץ

בפעם הראשונה אי פעם: לבנון שיגרה טיל לתל אביב

אזעקת צבע  אדום נשמעה בשעת בוקר מוקדמת בתל אביב כמה שעות לאחר שחיזבאללה הודה הלילה בחיסולו של אבראהים מחמד קבייסי, ראש מערך הרקטות והטילים של חזבאללה, אך הוכיח שהירי הרקטי עדיין מסוכן מאי פעם
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דוד כהן, יונתן זינדל, דודו בכר/ POOL)
אחרי לילה לא שקט בגזרה הצפונית עם טילים ליישובי הצפון, ב-6:31 הופר השקט בפעם הראשונה גם באזור המרכז. במלחמת לבנון השנייה ב-2006 הטיל הדרומי ביותר הגיע לאזור חדירה, הבוקר (רביעי) השכנה הצפונית הגיעה לראשונה גם לתל אביב ורמת גן.
אזעקת צבע  אדום נשמעה בשעת בוקר מוקדמת בתל אביב כמה שעות לאחר שחיזבאללה הודה הלילה בחיסולו של אבראהים מחמד קבייסי, ראש מערך הרקטות והטילים של חזבאללה, אך הוכיח שהירי הרקטי עדיין מסוכן מאי פעם.

דובר צה"ל הסביר כי בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב גוש דן והשרון, זוהה שיגור אחד של טיל קרקע- קרקע שחצה מלבנון ויורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. מדובר בטיל בליסטי לטווח בינוני. מערכת קלע דוד היא המערכת שיירטה את הרקטה  הראשונה אי פעם שנורתה לעבר העיר תל אביב משטחי לבנון.

בכך, לראשונה חיזבאללה יורה לתל אביב נתניה ור"ג. האזעקה נשמעה בחלק מבני ברק מרחוק. במד"א עידכנו: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות באזור השרון תל אביב וגוש דן. בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א ולא ידוע נפגעים. עדכון בהמשך במידת הצורך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להפוך את ביירות לעזה. (ל"ת)
    חיים 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור