בארץ

"מוזמנים להשקיע את מאמציכם במועמדים אחרים": הפנייה התקיפה של יאיר גולן

יאיר גולן דרש מארגון 'הרבעון הרביעי' להסיר את תמונתו מפרסומם הקורא לממשלת אחדות, בה הוא מופיע לצד נתניהו. הסיבה: "לעולם לא נכשיר את מחריב ישראל"
דורון בלוך | 
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן פנה היום (חמישי) לארגון 'הרבעון הרביעי' בעקבות פרסומם בשלטי חוצות הקורא לממשלת אחדות, וביקש מהם להסיר את תמונתו מהפרסומים בהם הוא מופיע לצד תמונת רה''מ נתניהו.
במכתב ששלח לארגון, כתב גולן: "אני פונה אליכם על מנת להסיר את תמונתי משלט זה ומכל פרסום נוסף תחת קמפיין זה המטעה את הציבור". עוד פירט גולן בהמשך המכתב "כפי שכבר הודעתי באינספור הזדמנויות - אין בכוונתי להצטרף לממשלה עם בנימין נתניהו. לא נהיה שותפים לממשלת חורבן הבית ולא נסכים למכבסה של המחדל הלאומי הגדול ביותר מאז קום המדינה, עליו אחראית הממשלה והעומד בראשה".
עוד הוסיף במכתבו: "אתם מוזמנים להשקיע את מאמציכם במועמדים אחרים, אנו מבטיחים כי נמשיך להיות אופוזיציה תקיפה אשר בונה חלופה שלטונית שראויה לעם הנפלא הזה".
כמו כן, כתב על כך בחשבון ה-X שלו: "לעולם לא אשב עם מי ששם את שרידותו האישית לפני טובת המדינה. לעולם לא נכשיר את מחריב ישראל. לעולם לא נקבל אותו, לעולם לא נסלח לו על שעולל למדינה ולעם. מציע למובילי הקמפיין להשקיע את כספם ולנסות להשפיע על אנשים חלשים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה