בארץ

הוגשה תלונה כנגד איש עסקים מוכר בחשד לקשירת קשר עם החמאס

ח''כ יוליה מלינובסקי הגישה תלונה במשטרה כנגד איש עסקים ישראלי מוכר, בחשד לקשירת קשר עם החמאס, אך טוענת "המשטרה לא מעזה לחקור את החשד כי היא מפחדת מההשלכות של תפוח האדמה הלוהט הזה שיכול לפתוח המון תיבות פנדורה"
דורון בלוך | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) חשפה כי לפני מספר חודשים הגישה תלונה במשטרה כנגד איש עסקים ישראלי, אשר לתיאורה הינו "מוכר למדי". התלונה, הוגשה למשטרה  משום חשד לקשירת קשר עם ארגון הטרור חמאס. 
על פי הניתן לפרסום, איש העסקים הנחשד בקשירת הקשר עם החמאס הינו דמות ישראלית ידועה, אשר על פי החשד, עסק באספקת סחורות עבור ארגון החמאס. כאמור, רובם המוחלט של הפרטים אינו ניתן לפרסום כרגע.
על כך, אמרה ח''כ מלינובסקי כי מאז המשטרה פשוט נעלמה, ועל פי דבריה "לא מעזה לחקור את החשד". זאת, טוענת מלינובסקי, משום שהמשטרה "מפחדת מההשלכות של תפוח האדמה הלוהט הזה שיכול לפתוח המון תיבות פנדורה". והוסיפה לומר "משטרת ישראל מתעסקת בהכל חוץ ממה שהיא צריכה להתעסק בו".
כמו כן, תקפה ח''כ מלינובסקי את התנהלות המשטרה "במקום לעצור בהתלהבות יתר ובמהירות שלוש נשים על הנחת פליירים של חטופים בבית כנסת, מוטב היה שהיו עובדים 24/7 כדי למגר את הפשיעה ברחובות ולהחזיר את הביטחון לאזרחים". 
עוד הוסיפה באמירה נחרצת "אסור בתכלית האיסור שהמשטרה תהיה פוליטית!".   והסבירה על כך "תפקידה של המשטרה הוא לספק ביטחון לתושבים, להוות מצפן מוסרי ולהביא צדק. בתקופה האחרונה, התחושה היא שהיא נכשלת בכל המטרות האלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה