בארץ

בשווי 60 אלף דולר: זה הפרס היוקרתי שיעניק מכון צוקרברג לזוכים

המכון לחקר המים, במכונים לחקר המדבר של אוניברסיטת בן-גוריון יעניק פרס בגובה 60 אלף דולר על הישגים יוצאי דופן. מנהל מכון צוקרברג לחקר המים וחבר הועדה המארגנת של הכנס, פרופ' עמית גרוס: "אנו גאים על הזכות להעניק פרס יוקרתי ומשמעותי זה, זו הפעם השנייה, ובכך להתחיל ולבסס מסורת חשובה בתחום"

מערכת ice | 
הענקת פרס צוקרברג (צילום שלומי זנטי)
פרס צוקרברג מתאפשר הודות לתרומתו הנדיבה של מר רוי צוקרברג, יו"ר כבוד של המכון, בעל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון ובעבר יו"ר חבר הנאמנים שלה. צוקרברג, בנקאי השקעות ופילנתרופ, פועל רבות למען קידום תחומי החינוך, הבריאות והמשאב האנושי. הגשת מועמדות על ידי אנשים וארגונים אפשרית עד ליום ראשון, 1 בדצמבר 2024. 
כנס המים הבינלאומי השני של מכון צוקרברג לחקר המים יארח חוקרים מובילים בתחום מדעי המים וטכנולוגיה ממגוון מוסדות מובילים בעולם. הכנס שייערך בסימן המחסור במים בעולם משתנה, יעסוק בהשפעת משבר האקלים על משאבי המים, באתגרי מים בעולם המתפתח ובטכנולוגיות מים חדישות ומזהמים במים. במהלך הכנס, אשר יתקיים ב-5-6 במאי בקמפוס שדה בוקר של אוניברסיטת בן גוריון,  יוענק פרס בסך 60 אלף דולר על השפעה והישגים יוצאי דופן בתחום מדעי המים. 
דיקאן המכונים לחקר המדבר ע"ש יעקב בלאושטיין ומנהל קמפוס שדה בוקר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' נעם ויסברוד: "כנס המים הבינ"ל של מכון המים, הופך למסורת ומתקיים כאן בנגב, במדינת ישראל, ובתקופה מורכבת ומאתגרת. זה מעניק חשיבות גדולה עוד יותר לנושא. אנו פונים לאישים וארגונים בישראל וברחבי העולם, שמאמינים כי הם ראויים לפרס, להגיש מועמדות עד ל-1 בדצמבר". 
מנהל מכון צוקרברג לחקר המים המסיים את תפקידו בימים אלה, וחבר הועדה המארגנת של הכנס, פרופ' עמית גרוס: "אנו גאים על הזכות להעניק פרס יוקרתי ומשמעותי זה, זו הפעם השנייה, ובכך להתחיל ולבסס מסורת חשובה בתחום. מסורת זו מושתתת על מופת מחקרי ומצוינות מקצועית ואקדמית, שתכליתן היא לשרת את האנושות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה