בארץ

דרמה במגזר הציבורי: יו"ר רמ"י יפרוש מתפקידו, זה היעד הבא שלו

ינקי קוינט, המוכר גם כמי שמשמש בתפקידו יו"ר רמ"י צפוי לפרוש תפקידו עד סוף השנה. לקוינט, הוצעו כבר שני תפקידי המשך בהם יו"ר רשות שדות התעופה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה. מי יתמנה במקומו?
מערכת ice |  1
יעקב קוינט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ינקי קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), אומנם נכנס לתפקידו לפני למעלה משלוש שנים, אך פרטים חדשים חושפים שהוא כבר מתכנן את הצעדים הבאים שלו בקריירה במגזר הציבורי. 
על פי המידע שפורסם לראשונה בכלכליסט, קוינט קיבל זה עתה הצעה מלא אחרת משרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, לכהן בתפקיד יו"ר רשות שדות התעופה. באותה העת, קוינט זכה להצעת עבודה נוספת – לרשת את מקומו של יוסי שלי ולשמש בתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. 
לפי שעה, עולה שקוינט נוטה להעדיף את הצעתה של השרה רגב לתפקיד ברשות שדות התעופה. מי שצפוי לרשת את מוקמו של קוינט כמנהל רמ"י, הוא מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון הנוכחי יהודה מורגנשטרן.
קוינט, מקורב לבכירים רבים במערכת הפוליטית בהם ח"כים ושרים מיהדות התורה והליכוד. עובדה זו, קידמה אותו 'במעלה הדרגות' במגזר הציבורי וכיום, מלבד תפקידו ברמ"י הוא משמש גם כממלא מקום מנהל רשות החברות הממשלתיות. במהלך כהונתו, הוא הספיק לקדם מהלכים שהחלישו את הדירקטורים וחיזוקו את מעורבותם של פוליטיקאים בחברות הממשלתיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חילק אדמות לערבים בחינם (ל"ת)
    לערבים בחינם 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור