בארץ

בן גביר: "אני הדרג המדיני ואני מונע מטיבי להיפגש עם ברגותי"

השר בן גביר הגיע לדיון בבית המשפט בעקבות עתירה שהגיש נגדו ח''כ טיבי בגלל החלטתו שלא לאפשר לטיבי להיפגש עם המחבל מרואן ברגותי בבית הסוהר. בן גביר: " אני הדרג המדיני, אני קבעתי שהם לא יכולים להיפגש, ואני עומד מאחורי ההחלטה הזו""
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר, אחמד טיבי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע היום (רביעי) לדיון המתקיים בבית המשפט העליון בעתירה שהגיש נגדו ח"כ אחמד טיבי, בעקבות החלטתו שלא לאפשר לטיבי להיפגש עם המחבל מרואן ברגותי בבית הסוהר.

בתגובה לכך, אמר השר בן גביר: "עצוב שביום שבו אנחנו קוברים חיילים, אנחנו צריכים להתמודד עם עתירה של חבר כנסת במדינת ישראל, שמקבל כסף מהמשכורות שלנו, והוא רוצה להיפגש ולדבר עם השותף שלו – מרואן ברגותי, רוצח, שדם יהודים על הידיים שלו. זו בושה, זו חרפה".
עוד הוסיף לומר על כך: "אני אומר בצורה פשוטה: אני הדרג המדיני, אני קבעתי שהם לא יכולים להיפגש, ואני עומד מאחורי ההחלטה הזו". יש לציין, כי גם עמדת גורמי המקצוע בשב"ס תומכת בהחלטת השר מטעמי ביטחון. 
 
השר בן גביר בבית המשפט היום.      קרדיט: דוברות
אמירה זו של השר בן גביר הינה בניסוח זהה לאמירה בה התבטא על עניין תפילת יהודים בהר הבית, שעל עניין זה אמר "אני הדרג המדיני - והדרג המדיני מתיר ליהודים להתפלל בהר הבית" ועורר על כך סערה רבה בישראל והן תגובות מהעולם, כפי המובא כאן בהרחבה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צדק
    ברכה 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר צודק. בושה למדינה שמשלמת משכורת לחבר כנסת שמחבל במדינה ומתנהל כגייס חמישי
    סגור