משפט

הצעירה שזרקה חול על בן גביר: המשטרה חושפת תיעוד מהזירה - ותוקפת

המשטרה חשפה תיעוד מהרגע בו זרקה נועה גולדנברג בת ה-27 חול על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף בתל אביב. לדברי המשטרה, הנאשמת נמלטה למים ולא נשמעה להוראות השוטר למעלה מ-10 דקות. "במקום לקחת אחריות על מעשיה, הנאשמת מטילה דופי בעבודת השוטרים"
מערכת ice | 
נועה גולדנברג, שמואשמת בזריקת חול על השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
המשטרה מפרסמת הערב (שלישי) תיעוד מהרגע בו זרקה נועה גולדנברג בת ה-27 חול על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף בתל אביב. "בעקבות פרסומים שיקריים המנסים לסלף את העובדות ולהטעות את הציבור", כתבה המשטרה. "אנו נאלצים לפרסם את מצלמות הגוף של השוטר מהאירוע של תקיפת עובד ציבור על ידי הנאשמת". 
לדברי המשטרה, "כפי שניתן לראות בסרטון, הנאשמת נמלטה למים ולא נשמעה להוראות השוטר למעלה מ-10 דקות". על פי ההודעה, נועה נמלטה מהמשטרה למרות בקשות של השוטר והכרזה של המציל במערכת הכריזה לצאת מהמים. "ניתן לראות בסרטון כי הנאשמת לבושה בבגדים והטענה כי נחקרה בבגד ים הינה טענה שקרית ומופרכת".
 
המשטרה טוענת כי כל זכויותיה של הנאשמת נשמרו בקפידה במהלך המעצר. "במקום לקחת אחריות על מעשיה, הנאשמת מטילה דופי בעבודת השוטרים שעושים את עבודתם נאמנה ובמקצועיות הראויה לכל הערכה. ראוי היה לגנות בכל תוקף עבירה של תקיפת עובד ציבור".
"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה פגיעה בנבחרי ציבור באשר הם, ותפעל כלפי כל מי שינסה לפגוע באנשי ציבור ובאזרחים בכלל, באופן שיוויוני וללא משוא פנים", נכתב במשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה