בארץ

7.1 מיליון שקלים לשיקום הסביבה: איך זה ישפיע עליך?

השרה להגנת הסביבה משיקה קול קורא של 7.1 מיליון שקלים לטיפול במפגעי מזיקים בצפון ובדרום, במסגרת הפרויקט לשיקום הסביבה ולתמיכה ברשויות המקומיות שנפגעו במלחמה
מערכת ice | 
אקלים (צילום vecteezy)
המשרד להגנת הסביבה פרסם קול קורא חדש בהיקף של 7.1 מיליון ש"ח, שמיועד לטיפול במפגעי מזיקים תברואיים בצפון ובדרום הארץ. הקול קורא מהווה חלק מפרויקט לאומי רחב שנועד לשקם את הסביבה באזורים שנפגעו ממלחמת "חרבות ברזל" ולהתמודד עם נזקי הפסולת החקלאית שהחמירו את הבעיה.
הקול קורא מציע תמיכה לרשויות המקומיות שנפגעו במהלך המלחמה, באמצעות מימון פעולות ניטור, מניעה והדברה של מזיקים כמו יתושים, מכרסמים ותיקנים. המזיקים הללו התפשטו בעקבות נזקים לתשתיות ביוב וניקוז, והצטברות פסולת. התמיכה תסייע לרשויות המקומיות להיערך לחזרת התושבים ולמנוע מפגעים עתידיים.

צילום: המשרד להגנת הסביבה
השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, ציינה: "אנחנו מחויבים בכל הכוח לשיקום הצפון והדרום. סביבת חיים בריאה ונקייה לתושבים היא בראש סדר העדיפויות שלנו." פרויקט זה מהווה צעד חשוב לשיפור איכות הסביבה ולהבטחת חיים בריאים ובטוחים לתושבים באזורים שנפגעו.
השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "אני מחויבת להוביל את המהלך הקריטי הזה לשיקום הצפון והדרום. מדובר בחלק מפרויקט רחב שמטרתו להבטיח שתושבי האזורים שנפגעו יחזרו לבתיהם לסביבה נקייה ובריאה. אנחנו כאן כדי לפעול למען ביטחונם ובריאותם של התושבים, ולשקם את הסביבה עבורם בצורה מקיפה ומלאה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה