בארץ

השביתה הסתיימה - והילדים לא רוצים להגיע לבית ספר: "עושים צחוק"

מועצת התלמידים והנהגת ההורים פרסמו הודעה הקוראת לילדים לא להגיע לבית הספר, לאחר שארגון המורים הודיע בשעת לילה מאוחרת על השהיית השביתה. "התלמידים הם לא כלי משחק בידי אף אחד מהצדדים", כתבו. "לימודים עם עיצומים זאת לא שנת לימודים, נשקול את המשך צעדינו"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ, יואב קיש ורן ארז (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, יונתן זינדל, חיים גולדברג)
מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית פרסמו הלילה (בין ראשון לשני) הודעה הקוראת לתלמידים לא להגיע לבית הספר ומבקשת שההורים לא ישלחו את ילדיהם למוסדות החינוך. ההודעה הגיעה לאחר שארגון המורים הודיע על השהיית השביתה, אך העיצומים נמשכים.
"לעשות צחוק מתלמידי ישראל ולהודיע ב-23:30 בלילה שמחר יש לימודים בתיכונים, תחת עיצומים - לא בבית ספרנו"., לשון ההודעה. המורים לא יתנו ציונים ולא יצאו לפעילויות חוץ בית ספריות, והומלץ למנהלים לא להתקשר עם מפעילי טיולים ותיאטראות, שכן אישורים לחריגה לא יינתנו.
 
"אנו קוראים לתלמידי ישראל לא להגיע מחר לתיכונים וקוראים להורים לא לשלוח את ילדיהם, התלמידים הם לא כלי משחק בידי אף אחד מהצדדים", כתבו. "כבר שנתיים וחצי שתלמידי ישראל סובלים תחת עיצומי ארגון המורים, לימודים עם עיצומים זאת לא שנת לימודים. אנו נשקול את המשך צעדינו".
"מתוך אחריות למדינה, למורים ולתלמידים, למרות חוסר האחריות של משרד האוצר  ופיצוץ במו״מ, אנו מודיעים על השהיית השביתה", נמסר בהודעה הרשמית של ארגון המורים, "הלימודים יחודשו מחר בחטיבות העליונות  וממשיכים במאבק בדרכים אחרות".‏ יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הוסיף: "המאבק נמשך ואם לא נמצה את המו״מ ונגיע  להסכם נחדש את השביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה