מדדים ומחקרים

תרשמו מספר: זו כמות התלמידים בישראל שהולכים לבית הספר

2.4 מיליון תלמידים צפויים לחזור למוסדות החינוך אלא שחלקם עשויים להישאר בבית. מאות אלפי תלמידי התיכונים (י'-י"ב) כנראה לא ישובו לכיתותיהם גם אם השנה תיפתח כסדרה. הסיבה: טרם נחתם הסכם שכר בין משרד האוצר, משרד החינוך וארגון המורים
דוד זולדן | 
חוק חינוך חובה (צילום פלאש 90/ קובי גדעון)
פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים ובמערכת החינוך מתמודדים עם תרחישים אפשריים אך למרות שעדיין מרחף על תלמידי התיכונים איום השביתה נדמה שבמערכת החינוך נערכים לחזרה ללימודים. 
2.4 מיליון תלמידים אמורים לחזור למוסדות החינוך אלא שנדמה שחלקם עלולים להישאר בבית. וגם אם שנת הלימודים תתחיל כסדרה, כלל לא בטוח שמאות אלפי תלמידי התיכונים (י'-י"ב) ישובו לכיתותיהם, מפני שכרגע טרם נחתם הסכם שכר בין משרד האוצר, משרד החינוך וארגון המורים. העומד בראשו, רן ארז, מאיים לא לפתוח את שנת הלימודים.
מעבר לפינה של 1 בספטמבר מחכה 7 באוקטובר, שבו נציין שנה לאותו יום ארור ששינה את חיינו. היתה זו שנה עגומה שחלק מהתלמידים יציינו כשהם עדיין מפונים מבתיהם ומתגוררים בבתי מלון. כרגע ישנם כמעט 20 אלף תלמידים מפונים. מתוכם, כ־16,710 מהצפון והשאר מהדרום. בדרום, יש תלמידים שאיבדו קרובי משפחה או שהיו חטופים בעזה וחוזרים השנה לבתי הספר. זו תהיה גם שנה של חוסר ביטחון בקרב תלמידי הצפון שייאלצו לנסוע בכבישים החשופים עדיין לירי של חיזבאללה וללמוד במוסדות שאינם ממוגנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה