בארץ

נאור שירי על בג''צ לוין: "לא הזמן למהפכה המשוגעת שלו"

ח''כ נאור שירי מבהיר בשיחה עם ice למה המעצר של תוקפת השר בן גביר בעייתי, ועל הלך הרוח במשטרה "רואים שיש פה התייחסות שהיא שונה" ומתייחס לסערת השר לוין ובג''צ: "מעל הוויכוח אם הוא צודק או לא. זה לא הזמן לפתוח עוד חזית במדינת ישראל"
דורון בלוך | 
נאור שירי (צילום פייסבוק)
חבר הכנסת נאור שירי (יש עתיד) ידוע כפעיל בהפגנות המחאה, ואף הגיע למשפט בענייה של נועה גולדנברג שנעצרה תחת הטענה כי תקפה את השר איתמר בן גביר בכך שזרקה עליו חול בעת שהותו בחוף הים. בשיחה עם ice הוא מספר על השינוי הבעייתי שהולך ומתרחב ברוח המשטרה, ומסביר למה השר יריב לוין טועה בצורת ההתנהלות שלו.
על מעצרה של נעה גולדנברג שתקפה את השר בן גביר הוא טוען: "אף אחד לא בא ואומר שמה שהיא עשתה זה תקין, שלתקוף עובד ציבור זה תקין, היא צריכה לקבל את הענישה לגבי זה" מבהיר מייד ח''כ נאור שירי אך מסייג "אבל במשך ארבע שעות לא ידעו איפה היא, המשטרה הטעתה את המשפחה. אין פה חשש למסוכנות או שיבוש חקירה. גם השופט הסכים עם זה. מפקד יחידת הכליאה הגיע אתמול לדיון, שזה דבר יוצא דופן. רואים שיש פה התייחסות שהיא שונה. ורואים את ההתנהלות במקרים מקבילים, כמו הפריצה לשדה תימן ובית ליד. אי אפשר לא לשים לב להליכים מאוד פוליטיים שמרחשים במשטרה. אפשר להתכחש לזה, אך זה קורה".
זה היה שונה אם היו זורקים חול על ח''כ מהאופוזיציה? "בעיניי ודאי שזה היה שונה. היו חוקרים ועוצרים, אבל לא ככה ומשאירים כל כך הרבה זמן במעצר. גם השופט אתמול, לפי הפרשנות שלי להבעת פנים שלו, הביע 'למה אני צריך להתעסק בזה".
עוד מוסיף ח''כ שירי לתאר "גם במעצר של עידו בורל, רואים שהוא נעצר באלימות קיצונית, תחת טענת המשטרה שהוא נעצר בגין תקיפת שוטר. זה היה הדבר הכי מזעזע בעולם. אבל היום הכל מצולם, כל התהליך מתחילתו ועד סופו. ביו''ש כשתוקפים, פיזית, חיילי צה''ל, רואים שהמשטרה לא עושה להם כלום. ויותר מכך, ח''כ לימור סון הר מלך קונה להם פיצות. יש גבול גם לרמת האטימות ולנסיון להגיד הכל בסדר. הכל ממש לא בסדר".
אלה הוראות מלמעלה? "ברור. כשמפקד היחידה של הכליאה בשב"ס מגיע לדיון באחת עשרה בלילה, יש פה משהו. כולם הביעו על זה תמיהה. אתה רואה ושומע את זה מהשוטרים".
היום בג''צ הוציא צו כנגד השר יריב לוין, עליו הוא הגיב "לא אוכל לעבוד עם נשיא העליון שייבחר באופן הזה". מה דעתך על האמירה הזו שלו?
"מה זה לא משתף פעולה? אנחנו לא ילדים בארגז חול. אני לא משתתף במשחק אני לוקח את הכדור. זה לא עובד ככה. ונעלה רגע מעל הוויכוח אם הוא צודק או לא צודק, אם נכון או לא. זה לא הזמן לפתוח עוד חזית בתוך מדינת ישראל. זה ממש לא הזמן להתחיל עם השטויות שלו. אין יום בלי שאנשים נרצחים, הצפון מופגז, תלמידים עוד לא חזרו ללימודים. אנחנו באמת לא צריכים עכשיו עוד אחת עם הרעיונות והמהפכה המשוגעת שלו. זה מה שנקרא לא הזמן ולא המקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה