בארץ

מתן כהנא: "להיכנס לממשלה גם ללא תאריך בחירות"

ח''כ מתן כהנא קורא להיכנס לממשלה יחד עם ליברמן ולפיד, גם ללא התחייבות להקדמת תאריך הבחירות, ומסביר גם את הסיבה למה לדעתו זה צו השעה בלית ברירה
דורון בלוך |  1
מתן כהנא (צילום יוסי זליגר)
חבר הכנסת מתן כהנא (המחנה הממלכתי) קרא היום בדברים שפרסם בחשבון ה-X שלו לכניסה לממשלה יחד עם מפלגות נוספות מהאופוזיציה, זאת ללא התחייבות להקדמת תאריך הבחירות. ומסביר גם מדוע.
"הממשלה הנוכחית, ממשלת ה"ימין מלא מלא" מובילה אותנו לאסון. כל הרכב ממשלה אחר יהיה טוב יותר מהמצב הקיים" פותח ח''כ כהנא את דבריו ומסביר "היות שהסיכוי לממשלת אחדות בהרכב הפוליטי הנוכחי נמוך מאוד, חייבים להמשיך ולפעול להקדמת הבחירות אחריהן תוקם ממשלת אחדות רחבה".
עוד הוא מוסיף לספר כי בימים האחרונים הוא מקבל הרבה פניות  משני צידי המפה הפוליטית עם מסר דומה. "ביבי אכן רע מאוד למדינה, אבל ממשלת ה'ימין מלא מלא' מובילה אותנו לאבדון. כנסו לממשלה יחד עם לפיד וליברמן ותצילו את המדינה". ומוסיף "בנוסף לפניות האלה אנו עדים בימים האחרונים לכותרות מצד בכירי ש"ס על מאמצים לכאורה להקים כזו ממשלה".
וכאן מבהיר ח''כ כהנא את דבריו "לו הדבר היה תלוי בי, הייתי עושה כל מאמץ להקים כזו ממשלה בהקדם האפשרי. בעדיפות עם תאריך בחירות מוסכם בקרוב, אבל אם זה מה שהיה מונע הקמת כזו ממשלה, מבחינתי בלית ברירה הדבר כדאי גם במחיר בחירות במועד הקבוע בחוק".
כזכור, לפני כחודש אמר ח''כ כהנא כי "אם נתניהו יקים ממשלת אחדות עם כל המפלגות הציוניות, נהיה הראשונים להצטרף", כפי שמובא כאן בהרחבה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתן כהנא למה צריכים עסקן כמוך ??? (ל"ת)
    אסף 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור