בארץ

מתן כהנא: זה התנאי להצטרפות לממשלת נתניהו

חה''כ מתן כהנא אמר כי "אם נתניהו יקים ממשלת אחדות עם כל המפלגות הציוניות, נהיה הראשונים להצטרף" ומתייחס לאיראן בהקשר גזרת גבול הצפון" איומים הלא פחות קיומיים  - שזה איראן גרעינית"
דורון בלוך | 
מתן כהנא (צילום יוסי זליגר)
חבר הכנסת מתן כהנא (המחנה הממלכתי) התייחס היום (ראשון) בכנס מקור ראשון והמרכז האקדמי לב למצב הפוליטי והבטחוני כיום "כולנו הבאנו את ישראל למצב נוראי, וב-7 באוקטובר  ב-6:28 היינו הכי קרובים למלחמת אחים מאז הקמת המדינה. זה שפל היסטורי, ואנחנו די חוזרים לזה במציאות הקיימת כרגע".
חה''כ כהנא התייחס למצב הפוליטי ואמר: ""מה שמדינת ישראל צריכה יותר מהכל זה ממשלת אחדות, כאשר הקודמת הייתה לכל היותר ממשלת חירום. השארנו פתח גדול פתוח ואנחנו הראשונים שנחזור פנימה לממשלה רחבה עם נתניהו יחליט שהוא מקים ממשלת אחדות עם כל המפלגות הציוניות". ועל חיבור אפשרי לנפתלי בנט אמר "אני מרוצה במחנה הממלכתי וחושב שיש לה בשורה. אני היום מהווה את הכנף הימנית של המחנה הממלכתי ולקראת הבחירות מאמין שנעבוד על חיזוק הכנף הזה".
בנוסף, התייחס כהנא למצב הבטחוני, ולהתחממות גזרת הצפון "שראש הממשלה מתחנן לפצצות, כנראה זה לא הזמן הנכון למלחמת כל בכל בחזית מאד בעייתית. זה לא מליצה שאנחנו יכלים להחזיר את לבנון לתקופת האבן - אם נאלץ להילחם בלבנון הם יאלצו לשלם מחיר כבד, אבל גם אנחנו נשלם מחירים כואבים. היות וממלא המלחמה לא תסתיים במצעד כבוד ברחובות בירות אלא בהסדר, נכון מלכתחילה לנסות להגיע להסדר ואז להיערך מחדש לסיטואציה הביטחונית החדשה שאנחנו נמצאים בה ולאיומים הלא פחות קיומיים  - שזה איראן גרעינית" והדגיש "לפני שרצים עם תופי מלחמה ללבנון כדי להבין שזה לא משהו שצריך להתייחס אליו בפשטנות או פופליסטיות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה