בארץ

נפתלי בנט תוקף את נתניהו: "אין באמת מלחמה כרגע"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט טוען כי האסטרטגיה כרגע היא 'אסון לישראל' ושאין "מלחמה כרגע", תוקף את התנהלות הממשלה, ומבקר את המצב הנוכחי: "הגרוע מכל העולמות" וקורא לדרגים:"קבלו כבר החלטה"
דורון בלוך |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף את התנהלות מקבלי ההחלטות בנושא המלחמה. בפרסום בחשבון ה-X שלו, הוא טוען כי המצב הנוכחי הוא ''הגורע מכל העולמות'' וקורא לקבלת החלטות.
"אסטרטגיית המריחה היא אסון לישראל. אין באמת מלחמה כרגע, יש לחימה בעצימות נמוכה. הכל מתנהל בפאסיביות, באיטיות. ככה לא מנצחים מלחמה" אומר בנט "כראש ממשלה ושר ביטחון לשעבר אני מכיר היטב את המצב הבינלאומי, ארה״ב והמלאים והכל, ואני אומר לכם: אפשר אחרת. אתה רוצה להכריע? תן הוראה לפעול בכוח גדול. אתה רוצה הפסקת אש כדי לשחרר חטופים, להתארגן מחדש, לבסס מלאים, ולהכות באויב בהמשך? גם לגיטימי. אז לך על הפסקת אש. אל תפחד. העיקר תחליט".
עוד המשיך לפרט "לחימה הנוכחית מנוהלת כאילו יש את כל הזמן שבעולם. זו שגיאה נוראה. אין לנו אינסוף זמן. מלחמות ארוכות ואיטיות אינן טובות לישראל. בכל מלחמה בה הכרענו את האויב, עשינו זאת באמצעות *הפעלת כוח חזק מאד בזמן קצר*. דמיינו קרב איגרוף. נתתם מכה בפנים של היריב. הוא מתנדנד ועומד ליפול. מה אתה עושה? מכה בו שוב ושוב עד הנוק אאוט. מה אתה לא עושה? אתה לא נותן לו שלושה חודשים להתאושש, להתרענן, להצטייד ולחזור אליך בכוחות מחודשים".
בדבריו, תוקף בנט את התנהלות הממשלה "אבל זה בדיוק מה שממשלת ישראל עושה עכשיו. מדוע המתנו 3 חודשים לפני כניסה לרפיח? מדוע אנחנו פועלים ב15% כוח? מדוע הכל איטי והססני? המצב הנוכחי של דשדוש הוא הגרוע מכל העולמות. הוא מוביל לשחיקה של המילואימניקים ומשפחותיהם, 80,000 המפונים שקמלים בחדרי בתי המלון, משפחות החטופים שאינן מבינות מה בעצם התכנית, לפגיעה אנושה בכלכלת ישראל, להגברת הלחץ הבינלאומי ולהתשה כללית. לא סתם מדינת ישראל קבעה עיקרון יסוד של הכרעה מהירה בשטח אויב. הגיע הזמן להפסיק להסס. קבלו כבר החלטה. תיזמו. תכריעו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נפתלי בנט הקשקשן
    אופירה 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלה בלה בלה כמה קשקושים. היית שר ביטחון הראש ממשלה במקום לרוץ לפוטין עים נושא השקיות אלקין. מדוע לא בדקת אזרחי ישראל מבינים שאתה ולפיד רוקנתם את כל מחסני התחמושת בכדי להביא לאוקריאינה. בגללך פוטין נגדנו מדוע היית צריך להיות ראש ממשלה עים 6 מנדטים בזמן שהבטחת. בטלויזיה שאתה לא מתחבר עים לפיד מדוע היית צריך לקחת מליונים רבים בשביל לאבטח את בתך ברעננה כל זאת נקרא נוכלות. ורמאות שקר. ראש ממשלה. עים 6 מנדטים ועוד לחבור. לעם עים מנסור עבאס. תגיד נדפקתם מנסור עבאס הוא האחים המוסלמים. חיכית לתשובות מועצת השורה נפתלי. הכי כדאי שאעצור כאן
    סגור