בארץ

"גלנט תלמד": בן גביר מציג את ההבדל בין שב''ס לצה''ל

השר בן גביר עקץ את השר גלנט לאחר שפורסם כי שופרו תנאי כליאת מחבלי החמאס העצורים תחת צה''ל, והציג תמונה המשווה בין תנאיהם בשב''ס "השירותים של הנ'חובות אצלנו בשב"ס. גלנט, תלמד"
דורון בלוך | 
יואב גלנט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, יונתן זינדל)
לאחר שאתמול (שלישי) פורסם בערוץ 14 כי תנאי כליאתם של מחבלי החמאס בבסיס צה''ל שדה תימן שופרו, זאת לאחר שיפוץ. הדבר עורר זעם רב על העניין, ובתגובה השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר עקץ את שר הבטחון יואב גלנט על כך.
כאמור, תנאי כליאתם של מחבלי החמאס העצורים במתקן השייך לצה''ל (שדה תימן) שופרו לאחר שהמקום עבר שיפוץ מסיבי בעלות כספית גבוהה. זאת כאשר בין היתר שופרו תנאי כליאתם על ידי אסלות חדשות מנירוסטה, וכן מיטות קומותיים עם מזרונים הזהים לאלו המחולקים לוחמי צה''ל.
בתגובה על כך, עקץ השר בן גביר את שר הבטחון גלנט, זאת משום שמתקן הכליאה ששופץ נמצא תחת אחריותו כשר בטחון, והציג את תנאי הכליאה של מחבלי החמאס העצורים תחת שירות בתי הסוהר, עליהם הוא אמון.
בתמונה שפרסם בן גביר בחשבון ה-X שלו, הציג את תמונת האסלה המשופצת שקיבלו עצורי החמאס בצה''ל, לצד האסלה שהם מקבלים בשב''ס. בדבריו, כתב השר בן גביר "מצד ימין: השירותים של הנ'חובות אצלנו בשב"ס. מצד שמאל: השירותים של הנ'וחובות בשדה תימן של צה"ל". וסיים את דבריו בעקיצה "גלנט, תלמד".
   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה