מינויים

המהפכה במשטרת ישראל נמשכת: זה הבכיר שפורש אחרי 35 שנה

השינויים במשטרת ישראל נמשכים: אחרי שמפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה, הודיע למפכ"ל החדש רב ניצב דני לוי, על כוונתו לסיים את תפקידו ולפרוש, גם תת ניצב דרור אסרף, ראש חטיבת המודיעין, הודיע על כוונתו לפרוש ממשטרת ישראל בתום שירות ממושך וארוך של כ-35 שנה במשטרה
מערכת ice |  1
המפכל דני לוי (צילום פלאש 90)
השינויים במשטרת ישראל נמשכים: אחרי שמפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה, עדכן את מפכ"ל המשטרה החדש רב ניצב דני לוי, על כוונתו לסיים את תפקידו כמפקד מחוז צפון ולפרוש מהמשטרה לאחר קריירה של 35 שנה בארגון, הגיעה עוד פצצה של ממש אחרי שראש חטיבת המודיעין, תת ניצב דרור אסרף, הודיע הבוקר (רביעי) למפכ"ל המשטרה רב ניצב דני לוי על כוונתו לפרוש ממשטרת ישראל בתום שירות ממושך וארוך של כ-35 שנה במשטרה.
תת ניצב דרור אסרף נשוי ואב לשלושה, תושב גבעון החדשה ומשרת כאמור בגופי הביטחון מזה כ-35 שנה. תת ניצב אסרף התגייס למשטרת ישראל בשנת 1990 לאחר שירות בצה"ל ומילא שורה של תפקידים בכירים בתחום המודיעין והחקירות.
עוד קודם לכן, מילא שורה של תפקידים במחוז ירושלים במשך 15 שנה, בתפקידי לחימה בפח״ע ובפשיעה החמורה. בין תפקידיו הבולטים שמילא לאורך שירותו במשטרת ישראל:  רח״ט מודיעין , ר׳ מת״מ , מ״מ ראש יחבא״ל , נציג משטרת ישראל במספר מדינות בחו״ל, מפקד יחידת לביא.
ממשטרת ישראל נמסר כי המפכ״ל החדש, רב ניצב דני לוי, כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל. השניים סיכמו כי תנ״צ אסרף ייצא לחופשת פרישה במהלך חודש דצמבר הקרוב.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעולה , שינוים מבורכים בצמרת מאפשרים חידוש למפכ"ל (ל"ת)
    דן 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור