בארץ

לשכת ראש הממשלה לגנץ: "מי שלא תורם לניצחון, מוטב שלא יפריע"

לשכת ראש הממשלה בתגובה לאחר מסיבת העיתונאים שבני גנץ יושב ראש המחנה הממלכתי כינס הערב (שלישי)
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר מסיבת העיתונאים שכינס בני גנץ יושב ראש המחנה הממלכתי היום (שלישי) עקב מסיבת העיתונאים שכינס אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו. לשכת ראש הממשלה יצאה בתגובה לדבריו של גנץ.
ששם מסרו, שמאז שגנץ ומפלגתו פרשו מהממשלה ביוני האחרון, ישראל הצליחה לחסל את רמטכ"ל חמאס וגם את רמטכ"ל חיזבאללה, תקפה את החות'ים, כבשה את ציר פילדלפי – שלפי מה שאמר אתמול ראש הממשלה במסיבת העיתונאים שכינס, שהוא צינור ההתחמשות של חמאס, הממשלה גם ביצעה מתקפת מנע נגד חיזבאללה והצליחה לסכל את תוכניתו הזדונית בהשמדת אלפי רקטות שכוונו לגליל.
ולסיום מסרה "מי שלא תורם לניצחון ולהשבת חטופינו, מוטב שלא יפריע."
כזכור, במרכז ההצהרה אמש, התייחס נתניהו לסוגיית השליטה הישראלית בציר פילדלפי, עליה הוא מתעקש וסופג ביקורת רבה, והחליט לעמוד מול המצלמה להסביר את עמדתו. לדבריו, השליטה בציר הינה קריטית לביטחון ישראל מבחינה אסטרטגית לשנים הבאות "ציר פילדלפי קובע את כל עתידנו", ולדבריו ההוכחה לכך היא שהחמאס כה מתעקש על הנושא.
בני גנץ כינס מסיבת העיתונאים, כי טען שראש הממשלה לא אמר אמש אמת. לטענתו הוא הגיע במטרה לספר לציבור את אמת. " הוא מציין שהשליטה בציר פילדלפי אמנם חשובה נגד הברחות והתעצמות מחודשת של החמאס, אך נתניהו יודע ששליטה באמצעות מגדלי תצפית מהווים מטווח ברווזים ללוחמינו ולא תורמים למאבק במנהרות. ומדגיש " הסיפור הוא לא פילדלפי - אלא היעדר קבלת הכרעות אסטרטגיות באמת. אם הוא לא מספיק חזק לעמוד בלחץ הבינלאומי  – שיניח את המפתחות, וילך הביתה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה