בארץ

"ההרוג הבא בכביש מעבר לפינה. אין לו חבל הצלה מהממשלה"

חה''כ בועז טופורובסקי שהתפטר מתפקידו כיו''ר ועדת המשנה לזהירות בדרכים, זועם על התנהלות הממשלה בנושא "שבעה הרוגים רק בשבוע האחרון. יש פתרונות, אך הממשלה אפילו לא מודעת לכך. לא אכפת לה מספיק"
דורון בלוך | 
בועז טופורובסקי (צילום פלאש 90)
חבר הכנסת בועז טופורובסקי (יש עתיד) התייחס לתאונה הקשה היום (שלישי) בת''א בה רוכב אופנוע כבן 30 נהרג. וזעם על התנהלות הממשלה בנושא, וכן על שרת התחבורה מירי רגב שאינה פועלת לטיפול בעניין.
כאמור, הדברים באים על רקע התאונה המחרידה היום, המתווספת לכך שמתחילת השנה ישנם 297 הרוגים בתאונות דרכים, כאשר בחודש אוגוסט האחרון נהרגו 10 רוכבי אופנוע בתאונות דרכים, ו-7 נהרגו רק בשבוע האחרון.
בדבריו, אמר על כך חה''כ טופורובסקי "שרת התחבורה והבטיחות בדרכים אמרה משהו על ההרוגים בדרכים? ממשלת ישראל מטפלת במחדל? התשובה- לא!" והבהיר "יש צעדים שאפשר וצריך לעשות כדי לעצור את ההרג הזה, יש תכניות, יש פתרונות, אך הממשלה אפילו לא מודעת לכך. לא אכפת לה מספיק". את דבריו סיים טופורובסקי בכאב "ההרוג הבא בכביש מעבר לפינה. אין לו חבל הצלה מהממשלה. אנו חייבים שינוי עכשיו, חייבים להחליף את הממשלה הזו עכשיו".
כזכור, חה''כ טופורובסקי התפטר לפני כחודש וחצי מתפקידו כיו''ר ועדת המשנה לזהירות בדרכים, זאת לאחר שטען "אנשים נהרגו ונפצעו. והעולם כמנהגו נוהג. לא מוכן להיות חלק מההצגה הזאת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה