בארץ

חה''כ טופורובסקי תוקף: "לא מוכן להיות חלק מההצגה הזאת"

חה''כ בועז טופורובסקי התפטר מתפקידו כיו''ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים, ותוקף את הממשלה "אין תוכנית לאומית לבטיחות בדרכים. מבקר המדינה קבע כשל מבני רחב" וטוען "אנשים נהרגו ונפצעו. והעולם כמנהגו נוהג. לא מוכן להיות חלק מההצגה הזאת"
דורון בלוך | 
בועז טופורובסקי (צילום פלאש 90)
יו''ר ועדת המשנה לקידום הבטיחות בדרכים, חבר הכנסת בועז טופורובסקי, התפטר אתמול (ראשון) מתפקידו בוועדה, שם אמר על כך "המצפון שלי אינו נותן לי להמשיך. היום, נשא נאום תקיף במליאת הכנסת, בו תקף את הממשלה על חוסר פועלה בנושא.
"נושא תאונות הדרכים קרוב לליבי, אבל הזמן האחרון גרם לי להבין כי הוועדה היא עבודה אחת בעיניים, ואין לה זכות קיום" פתח חה''כ טופורובסקי "רוב הפעילות שנעשתה בוועדה לא זכתה למענה רציני מהממשלה, הדרישות של הועדה לא קיבלו מענה מהממשלה. אפילו בוועדת החקירה הפרלמנטרית שהובילה ועדת הכלכלה עוד לפניי, ראינו בדוח ש-95 אחוזים מההחלטות של הוועדה ושל ועדת החקירה לא התקבלו על ידי הממשלה".
עוד הוסיף בדבריו לתקוף את הממשלה "אין תוכנית לאומית לבטיחות בדרכים. מבקר המדינה קבע כשל מבני רחב, ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים והשרה העומדת בראשו, דרך משרד ראש הממשלה, משרד המשפטים, משרד החינוך והמשרד לבטחון לאומי. כל הדברים הללו הביאו לכך שהשנה היא הגרועה בעשרים השנים האחרונות בהרוגים בתאונות הדרכים. 257 איש מתחילת השנה. לא היו מספרים כאלה בתולדות מדינת ישראל. זה כשלון טוטלי. מחדל. 
"דם של הרוגים נמצא על הידיים של מקבלי ההחלטות"  אמר והוסיף "אנשים איבדו את החמלה, עודדו בינוניות, וכתוצאה מכך אנשים נהרגו ונפצעו. והעולם כמנהגו נוהג". את דבריו סיים באמירה תקיפה "אני לא מוכן להיות חלק מההצגה הזאת שאין בינה ובין המציאות שום דבר, רק טייטלים וכיבודים. אנחנו כאן בשביל להציל חיים, ולא בשביל לחמם ולרפד את הכסא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה