רכב

מירי רגב תתנגד? אלה העבודות שיבוצעו השבת ברכבת הקלה

למרות הלחץ שמופעל בחודשים האחרונים על שרת התחבורה מירי רגב בנוגע לעבודות בכבישים בשבת, דבר שלא יצא לפועל בסופו של דבר, נודע כי חברת תבל תבצע עבודות במערכת ביום שבת הקרוב. רגב תפעל לבטלן?
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בחודשים האחרונים לא מעט ביקורות הוטחו במשרד התחבורה בראשותה של השרה מירי רגב, זאת על רקע העובדה כי בעקבות הלחץ של המפלגות החרדיות לא בוצעו עבודות בכבישים בשבת, ולכן הכבישים המרכזיים ביותר בישראל, כמו גם תחנות הרכבת המרכזיות ביותר נחסמו לתנועה באמצע השבוע, ימים עמוסים במיוחד ומלאים במכוניות ופקקים.
אלא שהיום (חמישי) נודע כי למרות הכל, ביום שבת הקרוב, ה-20 ביולי, יבוצעו עבודות תשתית ותחזוקה ברכבת הקלה בגוש דן, על ידי מפעילת הרכבת הקלה חברת תבל. אז האם מירי רגב תפעל כדי לבטל את אותן עבודות? עדיין לא ברור, אך לא מן הנמנע כי במהלך סוף השבוע הקרוב זה אכן יקרה והעבודות המדוברות יעברו לאמצע השבוע, כמו שאר העבודות שבוצעו בישראל לאחרונה, במה שישבית לתנועה את הרכבת הקלה בימיה העמוסים.
על פי תבל, המפעילה של הרכבת הקלה בגוש דן, העדכון במערכת האיתות שמתוכנן להתבצע ביום שבת הקרוב, יבוצע בעיקרו באמצעות מחשבי חברת אלסטום הצרפתית, בסופו תבוצע נסיעה במקטע מוגבל בתת הקרקע, וזאת על מנת לסיים את עדכון המערכת מבלי לפגוע בשירות לנוסעים. נציין שוב, כי כל האישורים לעבודה קריטית זו התקבלו ממשרדי הממשלה הרלוונטיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמירת השבת. בבית שלך.לא במרחב הציבורי. (ל"ת)
    משה 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור