בארץ

"חשבתי שאולי זו הטרלה" חה''כ קלנר עונה ללפיד

חה''כ אריאל קלנר השיב למכתבו של לפיד הקורא לחברי הקואליציה להציב כתנאי את עסקת החטופים "מניסיון העבר, אני בטוח שאתה מסוגל לתת גם על זה הרצאה מטופשת עם הרבה מילים ריקות שנשמעות טוב, אבל לא אומרות דבר"
דורון בלוך | 
ח"כ אריאל קלנר (צילום שרון גבאי)
לאחר יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד פרסם מכתב לחברי כנסת ממפלגות בקואליציה בו דרש מהם להציב כתנאי להישארותם בקואליציה את עסקת החטופים, וטעם "לא נשבעתם אמונים לנתניהו או לבן גביר אלא למדינת ישראל", כפי שמובא כאן בהרחבה, חה''כ אריאל קלנר (הליכוד) ענה ללפיד על מכתבו.
במכתב התגובה, כתב קלנר ללפיד בעוקצנות "קראתי בעיון פעמיים ושיפשפתי את עיניי. חשבתי אולי זה מכתב פארודי או ציני. אולי מישהו התחזה אליך. אולי זו הטרלה". וכן תקף את לפיד בשורת ביקורות כנגד מעשיו בעבר, בהן "כמי ששנים הטיף לנסיגות וכניעות, כמי שחתם על הסכם מופקר עם חיזבאללה, כמי שגם היום דורש להיכנע לאויב הנאצי, כדי שזה יוכל להתכונן בנחת לטבח הבא; כמי שעוסק בדה לגיטימציה של ציבורים רחבים מיומך הראשון בפוליטיקה בו דיברת ״על כסף שנמצא בין יצהר לאיתמר״ ועד להתקפות שלך על ה״ביביסטים והמשיחיים מכונת הרעל״, כמי שלאחר רצח חטופים בדם קר מאשים את ראש ממשלת ישראל ולא את הנאצים ובכך פוגע בלכידות ובהסברה" האם באמת אתה הוא האיש הנכון לדבר על ״אי אפשר להמשיך ככה?".
"אכן, אי אפשר להמשיך ככה. מעולם לא היה כאן יו״ר אופוזיציה לממשלה, שתיפקד הלכה למעשה כיו״ר אופוזיציה למדינה. ועוד בשעת מלחמה" ענה חה''כ קלנר וממשיך בעוקצנות "מניסיון העבר, אני בטוח שאתה מסוגל לתת גם על זה הרצאה מטופשת עם הרבה מילים ריקות שנשמעות טוב, אבל לא אומרות דבר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה