בארץ

חה"כ פרידמן הטיחה: "בטח קלנר, בואו ננצל עובדים זרים"

חה''כ אריאל קלנר התפאר בהצעת החוק לביטול חובת תשלומי פנסיה לעובדי סיעוד זרים. בתגובה, הטיחה בו חה''כ יסמין פרידמן: "גאון אתה. בושה של חוק"
דורון בלוך |  3
ח"כ אריאל קלנר (צילום שרון גבאי)

חבר הכנסת אריאל קלנר ממפלגת הליכוד התפאר בחשבון ה-X שלו על כך שעבר בקריאה הטרומית הצעת החוק שלו לביטול חובת תשלומי פנסיה לעובדי סיעוד זרים, הצע חוק שלטענתו "תחסוך לבתי אב בישראל אלפי שקלים בשנה ותמנע הוצאת כסף ישראלי למדינות אחרות".

בתגובה לכך הגיבה לו חברת הכנסת יסמין סאקס פרדימן (יש עתיד): "בטח קלנר , בואו ננצל את העובדים הזרים שעוזבים הכל ובאים לקלח ולהאכיל את הקשישים שאנחנו לא מטפלים בהם, אחרי שיתנו פה את מיטב שנותיהם נשלח אותם ללא פנסיה. גאון אתה . בושה של חוק".
 



קלנר לא נשאר חייב, וענה לה "שלום יסמין, מחקתי את הציוץ הקודם כי הוא ייחס לך רוע. אני מניח שאת פשוט לא מכירה את הנושא עד הסוף. המציאות כרגע היא התאכזרות לחלשים ביותר בחברה שלנו, אשר את כספי התרופות שלהם, נאלצים לשלם עבור פנסיה של עובדים זרים. עובדים זרים שאינם זקוקים לזה, שבארצותיהם בד״כ אין הסדר פנסיוני (וככה הכסף הזה הוא סה״כ קופת חיסכון עד לרגע שהם חוזרים) ושמוכנים לעבוד גם בלי הסדר כזה, מאחר והעבודה משתלמת להם (משתלמת מאוד, אחרת לא היו באים…). אגב, לזרים החוק הזה טוב כי בזכות החיסכון הזה, יהיו יותר קשישים שיוכלו להרשות לעצמם עובדים זרים ויותר עובדים זרים יוכלו להתפרנס בכבוד במדינת ישראל".

על כך ענתה לו חה''כ פרידמן "ולכן המדינה צריכה להכניס יד לכיס ולהשתתף והאמן לי שאני מבינה מאוד"
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השמאלנים מתוסכלים (ל"ת)
    יהודי טוב 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הוא פשוט מייצג את פורום קהלת הקפיטליסטי
    ק. פריש 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת רוח הליכוד האנטי סוציאלי. הקפיטליזם הישן שהיה בעד ניצול הפועלים ובארה"ב בשנים מסויימות אפילו ירו בפועלים ששבתו. פורום קהלת, דרך אגב, נתמך בידי האוונגליסטים הרפובליקנים הימנים קיצונים שמחכים בצד ליום שהיהודים יתנצרו או יושמדו! לכן הם נתמכים על ידי טראמפ.
    סגור
  • 1.
    תבדוק את רווחי חברות כ"א לפני העובדים הזרים
    בן של קשישה 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבר כנסת מצוי. קשה לעשות קצת מחקר ולראות שחברות כ"א גורפות סכומים אדירים ומוגזמים על גב הקשישים. הקל ביותר לפגוע בשליחים העו,דים הזרים שאין להם הגנה. ומעניין שאדם דתי שהדת מנחה לרחם ולא לפגוע בחלשים נעשה גיבור על גבם. בוששששה
    סגור