טלוויזיה

חיים אתגר חושף נוכל חדש: מי הוא הדוגמן הברזילאי?

נדחה צו איסור פרסום שהוגש ע"י "הדוגמן הברזילאי" - זהותו תיחשף הערב ב"המתחזים", קשת 12
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
הדוגמן הברזילאי מוכר בכל תל אביב, רווק נחשק שמוקף תמיד בנשים יפות, אבל רק אחת זכתה ממנו לטבעת. בזמן שהיא מתכננת את חתונת החלומות, היא נחשפת לפרט שמשנה את חייה והסוד של הדוגמן הברזילאי נחשף. 
בעקבות ממצאי תחקיר "המתחזים" המשטרה פתחה בחקירה. הדוגמן, שזהותו המפתיעה תחשף הערב בקשת 12, ניסה למנוע את שידור התחקיר הערב, ופנה לבית משפט השלום בתל-אביב בבקשה להוציא צו איסור פרסום על זהותו. בקשתו נדחתה ע"י השופטת רוית פלג בר-דיין, והפרק ישודר הערב כמתוכנן. 

כמו כן, עוד לפני שידור הפרק ובעקבות שידור הפרומואים, פנו למערכת "המתחזים" נשים נוספות שטענו כי הדוגמן המוכר הפיל אותן בפח ותלונותיהן נבדקות. את הפקת המתחזים ייצגה בהליך עו"ד מאיה נוסבאום ממשרד גולדפרב זליגמן ושות׳.
זו לא הפעם הראשונה שחיים אתגר מנצח בבית המשפט ומצליח לגבור על צו המורה על איסור פרסום, כבר בעבר הלא רחוק הוא קיבל אישור ממש כמה שעות לפני השידור לחשוף זהות של נוכל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מדובר במפגע לכל דבר ועיניין
    יפעת 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבל שכמוהו לא יכול להתלך חופשי, אינוס במרמה גנבה עקיצת כספים ורכוש כל אלו רק חלק מאורחות חייו. מעניין אם יהודי היה עושה את זה לערביות מה היו עושים
    סגור
  • 3.
    אחד המכוערים מה יפה בו חח? (ל"ת)
    שני 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קלטתי מההתחלה שמדובר בערבי
    לי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נראה ערבי וגם אם מקשיבים כמו שצריך אז הוא גם נשמע ככה לגמרי בחור מסכן ועלוב מקווה שלא יהיה עם אף בחורה יותר בחיים ושאישתו תגלה את זה גם ליבי עם הנפגעות אתן חזקות ושוות יותר מזה אתן לא אשמות לא יכלתן לדעת, תצאו מזה מחוזקות
    סגור
  • 1.
    דומה למוכר פלפל בג'לגוליה (ל"ת)
    פששש 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור