בארץ

דרעי בפנייה לחברי הקואליציה והאופוזיציה: "זה הזמן לגלות אומץ ומנהיגות"

חה''כ אריה דרעי קרא לקואליציה ולאופוזיציה "לגלות אומץ ומנהיגות ולא להרבות בשנאה, בקיטוב ובפילוג". מטה משפחות החטופים "מי שתומך במישרין או בעקיפין בספינים של טרפוד העסקה ולא עומד על דם רעהו אינו מגלה אומץ, אלא פחדנות והפקרה"
דורון בלוך |  2
אריה דרעי (צילום דוברות הכנסת)
ברקע חילופי ההתקפות בין חברי הכנסת ברקע ההודעה על חילוץ ששת גופות החטופים ז''ל והקיטוב הנגרם מכך, יו''ר מפלגת ש''ס, חה''כ אריה דרעי יצא בפנייה חריגה לחברי הקואליציה והאופוזיציה, בבקשה להרגעת הרוחות.
"בלב כואב ודואב, ומתוך דאגה על העתיד, אני קורא לאחיי וחבריי מכל הסיעות, קואליציה ואופוזיציה כאחד, לפעול בעת הזו לאחדות העם, לגלות אומץ ומנהיגות ולא להרבות בשנאה, בקיטוב ובפילוג" אמר חה''כ דרעי "כולנו מסכימים ואין מחלוקת על החובה הקדושה להחזיר את החטופים מיד, לצד החובה הדחופה למגר את החמאס. שני הערכים הללו מהווים את הבסיס המשמעותי לאחדות". 
עוד הוסיף לומר ולהדגיש כי "אחדות העם ופילוגו מושפעים ישירות מנבחרי הציבור. כאשר ההנהגה תמשיך ותפעל לאחדות גם המון העם יהיו מאוחדים". וסיים בציטוט "כמאמר הכתוב ״בהתאסף ראשי עם״ רק אז נהיה ״יחד שבטי ישראל״.
בתגובה לדבריו של חה״כ אריה דרעי, מסרו ממטה המשפחות להחזרת החטופים: "הזמן לדיבורים אזל, כמו גם הזמן של החטופות והחטופים. מכובדנו אריה דרעי, אתה נדרש בקבינט, הפוך את ההחלטה ותחזיר את החטופים. מי שנמנע במכוון וביודעין מלהטות כתף, להיכנס לקבינט ולהשפיע הוא עצמו גורם לקיטוב. מי שלא רואה ערך עליון בפדיון שבויים ובהצלת נפשות מישראל אינו מגלה מנהיגות". 
ועוד מתחו ביקורת על דרעי "מי שתומך במישרין או בעקיפין בספינים של טרפוד העסקה ולא עומד על דם רעהו אינו מגלה אומץ, אלא פחדנות והפקרה. אריה דרעי זה הזמן להראות אומץ, מנהיגות ואחדות: מה שיאחד את עם ישראל זה החזרת החטופים שלנו יחזרו הביתה. בעסקה. עכשיו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו באמת!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מונע מדרעי לדבר עם האופוזיציה והקואליציה כדי לשנות מדיניות?! לשם שינוי אם כל כך אכפת לו מהמדינה,אז הוא יכול לשכנע את כל המפלגות החרדיות וגם את הליכוד.כנראה הבעיה שהוא רוצה משהו בתמורה ופה הבעיה העיקרית בפוליטיקה: כי צריך חוקה ודי לחכימה ברמיזה!!!!
    סגור
  • 1.
    בתגובה לאריה דרעי
    אורי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אתה עבריין מורשע תלמד את אזרחי מדינת ישראל איך לנהוג! תלמד את החבר העבריין שלך איך לנהוג. אתם כנופיה לא ממשלה! הגיע הזמן אולי כבר מזמן שתעופו לנו מהעניים!
    סגור