בארץ

שנת הלימודים תיפתח בצפון ובדרום? השר גלנט מבהיר

שר הבטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב בנוגע למוכנות הבטחונית לפתיחת שנת הלימודים ביישובי הצפון והדרום, ואישר את תוכנית צה''ל הכוללת מספר צעדים לאתגר הבטחוני הכלול בכך
דורון בלוך | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה, והסוגיות העולות עימה בפן הבטחוני על רקע המלחמה, שר הבטחון יואב גלנט קיים היום (חמישי) הערכת מצב מיוחדת בנושא. בהערכת המצב, דן השר גלנט עם בכירי צה''ל בעניין פתיחת שנת הלימודים ביישובי הדרום והצפון, והמוכנות הבטחונית הדרושה לשם כך.
בהערכת המצב אות הקיים שר הבטחון, השתתפו הרמטכ''ל הרצי הלוי, מפקד פיקוד העורף אלוף רפי מילוא, וכן נוספים מבכירי צה''ל ומערכת הבטחון. בתום הערכת המצב, אישר השר גלנט את תוכנית צה''ל להיערכות מקיפה לקראת פתיחת שנת הלימודים בראשון לספטמבר, בדגש על המוכנות הבטחונית ביישובי הצפון והדרום.
בתוכנית שאושרה, הוחלט על הוספת אמצעי מיגון, תגבור נוכחות כוחות הבטחון, כן קיום שיח שוטף עם ראשי המועצות ומנהלי מוסדות החינוך, זאת בכדי לוודא את בטחון התלמידים בהגעתם למוסדות הלימוד, וכן קיום שגרת גם בשעת מלחמה.
כמו כן, פתיחת שנת הלימודים עדיין נתונה בספק, זאת על רקע האיומים בשביתת המורים, המתקיימת כמעט בכל שנה על רקע חילוקי דעות בנוגע לשכר המורים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה