בארץ

"הדיפסטייט בצמרת צהל" חה''כ טלי גוטליב תוקפת

חה''כ טלי גוטליב תקפה את שדרנית גל''צ על אמירתה בנוגע לעסקת חטופים, ותקפה על כך את שר הבטחון יואב גלנט ואת הרמטכ''ל הרצי הלוי. "עוד חרפה מבית היוצר של הדיפסטייט בצמרת צהל"
דורון בלוך |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) התבטאה היום (שני) בחשבון ה-X שלה כנגד שדרנית גלי צה''ל שהתבטאה בעניין עסקת החטופים. ומתוך כך תקפה גוטליב גם את שר הבטחון יואב גלנט על כך שנותן לגיטימציה לאמירות כאלו.
בדבריה אמרה חה''כ גוטליב "חיילנו בשדה הקרב נלחמים באוייבינו בעוצמה ובעוז רוח" ותיארה את המקרה "באותה שעה שדרנית יעל דן בגל״צ מעזה לחזק את האוייב ולומר שהיא מבחינתה היתה מוסרת לסינוואר הכל ומרימה דגל לבן ונכנעת". והמשיכה לנקוב בביקןרת "חידה. האם גלנט יפטר אותה? ניחשתם נכון. ברור שלא! האם הרמטכ״ל יגנה אותה? בטח שלא". וסיימה באמירה "עוד חרפה מבית היוצר של הדיפסטייט בצמרת צהל".
בנוסף, בראיון שנתנה חה''כ גוטליב לערוץ הכנסת, טענה כי היא, חושבת שהיא "צריכה להיות שרת ביטחון", זאת, לדבריה, "במלוא הצניעות". והוסיפה על כך "אנשים חושבים שאני צוחקת. אהיה שרת בטחון מצויינת". אך גם הבהירה את דבריה "לא רק אני. אני חושבת שכל מי שיבוא מחוץ למערכת יהיה טוב יותר ממי שיגיע מתוך המערכת"
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חוץ מקפלניסטים אנרכיסטים
    העם יתמוך בטלי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופמיניסטיות כמובן
    סגור
  • 1.
    דברי טלי גוטליב
    מחמוד א זהאר 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדאבוני ולו גם בגלל אי הכבוד שרוחש אני לגב' טלי גוטליב ,אימרתה כנגד יעל דן וכנגד מעשי פיקוד צה"ל והקורא לעצמו שר ביטחון נכונה !! כל שאמרה זועק :"אמת ".כל פיקוד צה"ל ,כל מערכת הביטחון והקורא לעצמו "שר ביטחון" עושה הכל ובכל דרך כדי לחזור הבייתה ולאחר מתן הישגים ליחיא סינואר ולשותפיו באשר הם וזאת ועוד כפי רצון ה"קנה הרצוץ" האמריקאי!! והשאלה הנשאלת היא :האומנם מערכת הביטחון \השר הקורא לעצמו :"שר ביטחון"|(?) או לחילופין ה:"שר להצחקת נסראללה ומקורביו" מעין ג'וחא במיתולוגיה הערבית , כל ראשי מערכת הביטחון באשר הם:האומנם לא למדתם דבר מהההתנתקות בגוש קטיף?האומנם לא למדתם דבר ממדיניות ה"הכלה" באזור עזה ובנותיה מעולם?האומנם לא למדתם דבר וחצי דבר במשך 11 החודשים האחרונים בגבול הצפון והדרום ?לא למדתם דבר כי שעה שמשמידים יישובים בישראל עלינו להשמיד את המדינה המעוולת ואתמול?!עד מתי תוליכו מדינה ואזרחים בתאוות השררה הכבוד והכיבודים? לכו הבייתה ואתמול וללא כל שיבה למערכת הביטחון ולפוליטיקה אי פעם!!
    סגור