בארץ

החלטה דרמטית בצה"ל: זאת הסיבה שהנגדת הודחה משירות המילואים

נגדת במילואים המשרתת בחטיבת אלכסנדרוני התבטאה בחריפות נגד המח"ט הנכנס של החטיבה, מה שגרם לסערה ברשתות החברתיות. בתגובה לכך הודחה מהחטיבה
מערכת ice |  1
חיילי מילואים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
נגדת במילואים עדי אנגרט ששירתה בתור קב"נית בחטיבת אלכסנדרוני, התבטאה באופן חמור ולא הולם ברשתות החברתיות, בזמן שהיא משרתת בשירות מילואים פעיל. היא זומנה היום (שלישי) לבירור על ידי מפקד החטיבה ובמהלך הבירור, הבהיר מפקד החטיבה כי להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה"ל.
חלק מפרסומיה ברשתות החברתיות: "חטיבת אלכסנדרוני דתיים לאומיים עלאק לא זוכר מה אומרים על יהודי כשהוא מתפלל. ולעניין: מי שלא רוצה שיגידו עליו שהוא קורא לרצח עם שלא יקרא לרצח עם".

צילום: מתוך עמוד ה-X, של AdiAngert
בתום הבירור, החליט מפקד אוגדה 91 על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה.
חשוב לציין, לוחמי חטיבת אלכסנדרוני ומפקדה נלחמו מהשבעה באוקטובר, עד היום, והביאו להישגים חשובים הן בצפון והן בדרום, והמח"ט המדובר קפץ בשבעה באוקטובר להילחם נפצע בלחימה וחזר להילחם.
התבטאות הנגדת ברשתות החברתיות גררה אחיה גל של תגובות שליליות לגבי אמירותיה. למשל לאחר הפרסום על הדחתה, פרסם חבר הכנסת אלמוג כהן: "הודחה!!! אני מברך את ראש אכ״א האלוף יניב עשור ומאו״ג 91 תא״ל שי קלפר על הדחתה משירות מילואים פעיל של הקבני״ת עדי אנגרט אשר התבטאה בצורה מביישת ומשפילה כלפי אחינו המתיישבים המצויינים. אין מקום להתבטאויות נוטפות שנאה וארס מסוג זה בצה״ל אשר עומד במשימה בזכות האחדות והלכידות של חיילינו הקדושים. כל ניסיון פוליטיזציה בצבא הוא חמור בטח ובטח ממי שליבה מלאה שנאה כלפי מגזר שלם, ואליה מגיעים חיילים לרפא את ליבם. את לא ראויה ללוחמינו!"
בתגובות נוספות נאמר עליה:
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לחשוב שהאשה הנוראית הזו טיפלה בנפש של חיילינו. (ל"ת)
    זוועה 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור