בארץ

רני רהב נגד אלמוג כהן: "כל משפט שהוא מוציא מהפה שלו חרפה"

רני רהב ואלמוג כהן נפגשו היום בתוכנית של אראל סג"ל ודוד ורטהיים ברדיו 103. והמשיכו את העימות שהחל אתמול
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אמש (שלישי) רני רהב פרסם ציוץ בתגובה למשפט שאלמוג כהן אמר בראיון לi24. והצית עימות בינו לבין חבר הכנסת אלמוג כהן. שבו רהב קרא לחבר הכנסת אלמוג כהן לחזור לעבוד בבית הפנקייק שניהל בעברו. חבר הכנסת נפגע מאמירה זו והגיב: ״להכין פנקייקים״ זו לא בושה ואפילו ״לנקות את הרחוב״ זה מכובד מאוד".
ובנוסף תקף את רהב בחזרה "אתה מייצג כל מה שמקולקל מתנשא ואליטיסטי בחברה שלנו ואני מקווה שגם אתה מבין שזמנך עבר גם אם תמשיך ללקק לכל הביצה את כפות הרגליים. למזלי אתה נמנה בין מספר ההזויים שתהילת עולמם חלפה והם מנסים בפרפורי גסיסה אחרונים להישאר בתודעה. עניין של זמן עד שתתאדה מחיינו".
 
היום, הם נפגשו בתוכנית של אראל סג"ל ודוד ורטהיים ברדיו 103, כדי לדון על העימות שהתחרש. אלמוג כהן אמר "נעלבתי בשביל כל מי שעובד עבודת כפיים ויש איזה מישהו שחי כנראה בהתנתקות לא נורמלית וחושב שעבודת כפיים זה לא ראוי. אתמול רהב הוכיח מי שהוא באמת".
ורהב בתגובה: "התגובה שלי הגיעה בעקבות דבריו של הוד מעלתו שאומר 'הייתי רוצה לראות את גלנט מודח'. התגובה שלי לא הגיעה מפלנטה אחרת. הוא הפך את זה לקטע עדתי וזו שערורייה וחרפה. איך חבר כנסת מעז לדרוש פיטורים באמצע מלחמה ואחרי זה כשמעירים לו, אז הוא מתחיל עם השד העדתי? הוא בא ואומר שאני לא מכבד את עובדי הכפיים? זאת חרפה".
רהב גם הוסיף "האיש הזה מהיום הראשון שהוא בכנסת, כל משפט שהוא מוציא מהפה שלו חרפה. אי אפשר להצדיע לו על 7 באוקטובר. הוא היה גיבור ישראל, אבל הוא לא נותן את ההזדמנות להצדיע לו, כי מיד אחרי זה יוצאים דברים מזעזעים. זה הכול".
בסוף השיחה אלמוג כהן ביקש לרדת מהקו ואמר: "לא הגעתי כדי להתעמת עם אף אחד. הוא הוכיח מי שהוא באמת. אני גאה על כל מה שעשיתי בחיים שלי, - גם כשניקיתי את השירותים בעסק שלי, וגם כשרצתי והצלתי חיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רני אלים מילולית על אנשי ימין
    סימה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש מביש.
    סגור