בארץ

אלמוג כהן נגד דובר צה''ל: "מזועזע מלקיחת הצד"

חה''כ אלמוג כהן הגיב בזעם למענה דו''צ על המשך שירותו במילואים של פעיל 'אחים לנשק' רון שרף שבעבר קרא לסרבנות "״דו״צ מוכיח מעל לכל ספק סביר כי יחסי ההגמוניה נשמרים במימד צר של פוליטיקה זולה והרסנית"
דורון בלוך | 
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) הגיב היום (חמישי) למענה דובר צה''ל על מכתבו של השר עמיחי שיקלי לשר הבטחון יואב גלנט ולרמטכ''ל הלוי בדרישה להדיח משירות המילואים את פעיל 'אחים לנשק' יובל שרף שקרא בעבר לסרבנות, כפי שהבאנו כאן בהרחבה.
דובר צה"ל, שבתגובתו (המובאת כאן במלואה) ציין בין השאר כי שרף הינו "עתיר זכויות , וממשיך להתייצב לשירות מילואים כאשר מזומן אלים" עורר את זעמם של רבים, וכן חה''כ אלמוג כהן הגיב על כך ״אני מזועזע עד עמקי נשמתי, מלקיחת הצד של דו״צ ביחד עם הסרבן הבזוי והשפל רון שרף. אשר הכריז בקולו כי הוא ושותפיו לפשע פגעו בצבא תוך אמירת שמות יחידות מבצעיות ואף הגדיל ואמר כי אינו יתייצב לדגל עת פרוץ מלחמה״. 
עוד הוסיף חה''כ כהן לטעון כי ״דו״צ מוכיח מעל לכל ספק סביר כי יחסי ההגמוניה נשמרים במימד צר של פוליטיקה זולה והרסנית אשר שוחטת את כל מה שקדוש בחברה הישראלית, ומתדלקת את אויבנו לבצע בילדנו ונשותינו את זממם״. 
את דבריו סיים באמירה ״אני קורא לכולם להשאיר את הצבא וביטחון המדינה מחוץ לשיח. נוכחנו לראות את ההרס והחורבן שמגיע כאשר שוחטים פרות קדושות, ואת המוטיבציה של אויבנו להדהד את דברי הסרבנים.  כשהבכיר שבהם רב-המרצחים איסמעיל הנייה שרק לאחרונה נפרד מהעולם ציטט את מעשיהם בנאומו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה