בארץ

השר בן צור ביקש מהיועמ''שית ייצוג נפרד בבג''צ: זו הסיבה

שר העבודה יואב בן צור שיגר בקשה ליועמ''שית גלי בהרב מיארה לייצוג נפרד בתיק הבג''צ שלו, זאת תחת הטענה ״אין זה סוד כי עמדתי שונה לחלוטין מעמדתך המוצהרת"
דורון בלוך |  1
יואב בן צור (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר העבודה יואב בן צור שלח הבוקר (שלישי) מכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, בו הוא דורש ייצוג נפרד לעמדתו בתיק בג"ץ.
במכתב, נימק השר בן צור את דרישתו: ״אין זה סוד כי עמדתי שונה לחלוטין מעמדתך המוצהרת. אני סבור כי אין כל קשר ולא אמור להיות כל קשר בין מבחני התמיכה לבין חוק הגיוס. וכל ניסיון ליצור קשר כזה, יש בכך בכדי להחטיא את מטרת המבחנים כמו גם את מטרות משרד העבודה". 
עוד הוסיף השר לפרט "אציין עוד כי עמדתה של היועצת המשפטית של משרדי אף היא אינה עולה בקנה אחד עם עמדתי, וזאת בין היתר בגין כפיפותה של היועצת המשפטית של משרדי לייעוץ המשפטי לממשלה, ובכך בעצם אין כל ייצוג לעמדתי כשר האמור להוביל מדיניות״.
כזכור, השר בן צור נפגש לפני כשבוע וחצי עם היועמ''שית מיארה, זאת על רקע שלילת סבסוד מעונות היום. שם פרש לפניה את ההשלכות לטווח הארוך היכולות להיגזר מכך. פגישה זו, שאינה הסתיימה בהסכמה מפוייסת, יכולה להוות עוד סיבה לקרירות בין השניים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש חוק
    דני 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש חוק שחוקק המחוקק כלומר כנסת ישראל . אם אסור לעבור באור אדום לא משנה עמדת הנהג הזה או האחר . אם החק אינו טוב על המחוקק לשנותו . היועצת המשפטית מדריכה בהתאם לחוק הכתוב היא אינה קובעת את החוקים . על כן יתכבד חבר הכנסת הנכבד ויבוא בטענותיו לגוף המחוקק .
    סגור