בארץ

השר בן צור נפגש עם היועמ''שית בנוגע לסבסוד המעונות

שר העבודה יואב בן צור קיים פגישה עם היועמ''שית גלי בהרב מיארה בעניין שלילת סבסוד מעונות היום, פרש בפניה את הנימוקים המשפטיים ואת ההשלכות לטווח הרחוק הנגזרות מכך
דורון בלוך | 
יואב בן צור (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בהמשך לסערה שעוררה היועמ''שית בהחלטה לשלול את סבסוד מעונות היום לציבור החרדי, שר העבודה יואב בן צור קיים הבוקר (שני) דיון מקצועי עם היועצת המשפטית לממשלה עו״ד גלי בהרב מיארה בנושא סבסוד מעונות יום לשנת הלימודים הקרובה (תשפ״ה). בדיון השתתפו מנכ״ל משרד העבודה ישראל אוזן, המשנה ליועמשי״ת עו״ד גיל לימון, היועצים המשפטיים במשרד העבודה והאוצר, ונציגים מטעם משרד העבודה, המשפטים, האוצר והביטחון.
במהלך הדיון, השר בן צור פרש בפני היועמשי״ת את הנימוקים המשפטיים והשלכות מרחיקות לכת לרעה הן עבור הפעוטות חסרי הישע שיאלצו בעקבות ההחלטה ''לנדוד למעונות לא מפוקחים אשר מסכנים באופן ברור את בטיחותם ושלומם'' והן עבור אלפי המטפלות ''שיאבדו את מטה לחמם ומקור פרנסתן'' בעקבות ביטול הסבסוד לאלפי משפחות והצורך בקביעת הוראת מעבר לשנה שלמה בכדי לייצר יציבות. 
כמו כן, גורמי המקצוע במשרד העבודה הציגו את הצרכים הטכניים בפיתוח הממשקים ושדרוג מערכות המחשוב והתאמתן הנדרשת למבחני התמיכה. לעת עתה, גם לאחר פגישתם, עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא מטעמה של היועמ''שית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה